@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Brukar köpa saker från Kina som inte har någon shipping över huvud taget XD XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: en gång ville jag köpa ett skal för typ 2kr på ebay Hittade en sak jag SÅ gärna vill köpa på ebay! Men såklart så är den från USA ........ VARFÖR SKA DOM VA SÅ JOBBIGA MED SHIPPING SOM E DYRARE ÄR SJÄLVA SAKEN MAN KÖPER?! -.- BLÄÄÄÄH sen såg jag att shippingen var typ 198kr jag köpte inte skalet xD Exakt!! Lixom varför ska de va så jäkla speciella -.- Inte ens typ Kina har så hög shipping...wtf?! -.- jäkla USA Me too xD Men det jag ville ha fanns bara i USA -.- jäkla skit 4 feb, 2017 15:43 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: blöööh Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Brukar köpa saker från Kina som inte har någon shipping över huvud taget XD XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: en gång ville jag köpa ett skal för typ 2kr på ebay Hittade en sak jag SÅ gärna vill köpa på ebay! Men såklart så är den från USA ........ VARFÖR SKA DOM VA SÅ JOBBIGA MED SHIPPING SOM E DYRARE ÄR SJÄLVA SAKEN MAN KÖPER?! -.- BLÄÄÄÄH sen såg jag att shippingen var typ 198kr jag köpte inte skalet xD Exakt!! Lixom varför ska de va så jäkla speciella -.- Inte ens typ Kina har så hög shipping...wtf?! -.- jäkla USA Me too xD Men det jag ville ha fanns bara i USA -.- jäkla skit 4 feb, 2017 16:02 |
|
Emmi
Prefekt |
4 feb, 2017 17:20 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Det där är så jag. Med alla! Varför stava rätt när man kan stava fel? 4 feb, 2017 17:48 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2017 18:13 |
|
PotterHead4evr
Elev |
4 feb, 2017 19:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! GRATTIS!!!!!! Vad heter hunden? 4 feb, 2017 19:23 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! GRATTIS!!!!!! Vad heter hunden? Atlas♥♥
4 feb, 2017 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! GRATTIS!!!!!! Vad heter hunden? Atlas♥♥ Varför just Atlas? Ledsen tänker på titanen Atlas... Men det är ett fint namn! 4 feb, 2017 19:27 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Jag och min familj köpte en hund idaaaaaag!!!!!!! GRATTIS!!!!!! Vad heter hunden? Atlas♥♥ Varför just Atlas? Ledsen tänker på titanen Atlas... Men det är ett fint namn! Det var inte vi som döpte hunden. Detta var en omplaseringshund så han var döpt till Atlas innan vi köpte honom
4 feb, 2017 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen