@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädet
Elev |
4 feb, 2017 10:56 |
|
Borttagen
|
Väntar på att mina vänner ska komma... de skulle byta olja på bilen och sen komma till mig. Hur lång tid tar sånt? Det ska bli så roligt att få besök i min nya lägenhet och visa hur fint jag har!
4 feb, 2017 10:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha, det beror på om dom vet vad dom gör o har alla verktyg. Men typ en kvart om dom vet vad dom håller på med.Väntar på att mina vänner ska komma... de skulle byta olja på bilen och sen komma till mig. Hur lång tid tar sånt? Det ska bli så roligt att få besök i min nya lägenhet och visa hur fint jag har! 4 feb, 2017 11:07 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Frivolt: Gillar verkligen att folk här är vakna den här tiden xD Nice Haha, detsamma! Bästa tiden för att slökolla serier Haha eller hur 4 feb, 2017 11:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: haha, det beror på om dom vet vad dom gör o har alla verktyg. Men typ en kvart om dom vet vad dom håller på med. Väntar på att mina vänner ska komma... de skulle byta olja på bilen och sen komma till mig. Hur lång tid tar sånt? Det ska bli så roligt att få besök i min nya lägenhet och visa hur fint jag har! I så fall vet dom nog inte vad dom håller på med för det har gått över en timme xD 4 feb, 2017 11:18 |
|
Borttagen
|
Köpte ett par Giorgio Armani glasögonbågar på rea, så fick dem för 91€ istället för originalpriset 306€ #goals
4 feb, 2017 12:38 |
|
Frivolt
Elev |
Hittade en sak jag SÅ gärna vill köpa på ebay!
Men såklart så är den från USA ........ VARFÖR SKA DOM VA SÅ JOBBIGA MED SHIPPING SOM E DYRARE ÄR SJÄLVA SAKEN MAN KÖPER?! -.- BLÄÄÄÄH 4 feb, 2017 13:45 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: en gång ville jag köpa ett skal för typ 2kr på ebay Hittade en sak jag SÅ gärna vill köpa på ebay! Men såklart så är den från USA ........ VARFÖR SKA DOM VA SÅ JOBBIGA MED SHIPPING SOM E DYRARE ÄR SJÄLVA SAKEN MAN KÖPER?! -.- BLÄÄÄÄH sen såg jag att shippingen var typ 198kr jag köpte inte skalet xD 4 feb, 2017 14:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: en gång ville jag köpa ett skal för typ 2kr på ebay Hittade en sak jag SÅ gärna vill köpa på ebay! Men såklart så är den från USA ........ VARFÖR SKA DOM VA SÅ JOBBIGA MED SHIPPING SOM E DYRARE ÄR SJÄLVA SAKEN MAN KÖPER?! -.- BLÄÄÄÄH sen såg jag att shippingen var typ 198kr jag köpte inte skalet xD Exakt!! Lixom varför ska de va så jäkla speciella -.- Inte ens typ Kina har så hög shipping...wtf?! -.- jäkla USA 4 feb, 2017 14:38 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Brukar köpa saker från Kina som inte har någon shipping över huvud taget XD XD Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: en gång ville jag köpa ett skal för typ 2kr på ebay Hittade en sak jag SÅ gärna vill köpa på ebay! Men såklart så är den från USA ........ VARFÖR SKA DOM VA SÅ JOBBIGA MED SHIPPING SOM E DYRARE ÄR SJÄLVA SAKEN MAN KÖPER?! -.- BLÄÄÄÄH sen såg jag att shippingen var typ 198kr jag köpte inte skalet xD Exakt!! Lixom varför ska de va så jäkla speciella -.- Inte ens typ Kina har så hög shipping...wtf?! -.- jäkla USA 4 feb, 2017 15:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen