@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ha.. när jag skrev ett brev till Tim Burton för några veckor sedan så skrev jag med mitt telefonnummer... ha. ha.. -den- lär ju verkligen hända, han blir nog inte min husdesigner.. -_ Han kanske gör det iallafall, saker man tror inte händer kanske händer x) 3 feb, 2017 22:53 |
|
Solkatten
Elev |
Jag såg Fantastic Beasts ikväll igen och jag bara undrar en sak... dödsätarna i Harry Potter. Är de alla obscurus?? Tänker på tex i början av Halvblodsprinsen så ser man två eller tre Dödsätare flyga över London och den svarta skuggan eller vad det är ser precis ut som en Obscurial!! Dock är det ju oftast barn som är det och de lever ju inte särskilt länge men ändå? Bara något jag tänkte på.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2017 00:11 |
|
Lazarus
Prefekt |
Att sitta i bilen och dansa/sjunga till Nothing's Gonna Stop Us är ganska underskattat alltså.
In other news, känner mig alldeles för pigg och alldeles för inspirerad så det här blir en lång natt. Fast på ett positivt sätt, woop.
4 feb, 2017 00:14 |
|
Solkatten
Elev |
En av våra katter som bara är kanske ett halvår gammal eller något fångade sin första mus idag. :'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 feb, 2017 00:18 |
|
Frivolt
Elev |
The life of being a cat owner xD
(Skrev i fel tråd innan!! GASH xD ) 4 feb, 2017 00:28 |
|
Fjalar
Elev |
När mamma ber mig skriva brorsans namn (med hans stil) på födelsedagskort för att det är så svårt att få tag på honom... Framtida jobb som namnförfalskare, why not?
4 feb, 2017 00:45 |
|
Frivolt
Elev |
Gillar verkligen att folk här är vakna den här tiden xD Nice
4 feb, 2017 03:25 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Frivolt: Gillar verkligen att folk här är vakna den här tiden xD Nice Haha, detsamma! Bästa tiden för att slökolla serier 4 feb, 2017 03:26 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Frivolt: Gillar verkligen att folk här är vakna den här tiden xD Nice Haha, detsamma! Bästa tiden för att slökolla serier Haha vaknade för en timme sedan xD
4 feb, 2017 09:18 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag såg Fantastic Beasts ikväll igen och jag bara undrar en sak... dödsätarna i Harry Potter. Är de alla obscurus?? Tänker på tex i början av Halvblodsprinsen så ser man två eller tre Dödsätare flyga över London och den svarta skuggan eller vad det är ser precis ut som en Obscurial!! Dock är det ju oftast barn som är det och de lever ju inte särskilt länge men ändå? Bara något jag tänkte på. Nej. Det är bara filmerna som ljuger. Allt för att det ska se coolt ut. Ingen kan flyga förutom Voldy och Snape. Spoiler Cursed Child: Spoiler: Tryck här för att visa! Varför stava rätt när man kan stava fel? 4 feb, 2017 09:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen