@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
3 feb, 2017 14:13 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Har en engelskauppgift att göra. Det var deadline kl. 14.00 idag. Den är fortfarande inte klar, har inte ens börjat. Och nu sitter jag här framför mugglis istället...
3 feb, 2017 14:29 |
|
theLilyPotter
Elev |
Skrivet av PotterHead4evr: Har en engelskauppgift att göra. Det var deadline kl. 14.00 idag. Den är fortfarande inte klar. Och nu sitter jag här framför mugglis istället... känner igen känslan ![]()
3 feb, 2017 14:29 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av theLilyPotter: Skrivet av PotterHead4evr: Har en engelskauppgift att göra. Det var deadline kl. 14.00 idag. Den är fortfarande inte klar, har inte ens börjat. Och nu sitter jag här framför mugglis istället... känner igen känslan Då är jag inte ensam
3 feb, 2017 14:31 |
|
Lazarus
Prefekt |
3 feb, 2017 14:39 |
|
Frivolt
Elev |
Haha vilket är det? xD Ska se första avsnittet först xD ;D vet inte vad det heter haha! 3 feb, 2017 14:44 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Haha vilket är det? xD Ska se första avsnittet först xD ;D vet inte vad det heter haha! Säsong 3 avsnitt 1? Tror det är det som heter The Empty Hearse! Spoiler: Tryck här för att visa!
3 feb, 2017 14:46 |
|
Borttagen
|
Mitt brandalarm är fan odödligt. Fattade inte ens vad det var för något när det började låta från skåpen i nättras, men bara korta.. ljud) När larmet satte igång (just när jag flyttat hit, så.. tog jag död på det med en hammare, för att luckan var..uhm.. jävligt oöppningsbar).. ..och det där ljudet så tätt inpå vid fyra på morgonen.. påminner mig bara om när mitt sovrum låg strax jämte kyrkklockan.. 3 feb, 2017 14:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Frivolt: Haha vilket är det? xD Ska se första avsnittet först xD ;D vet inte vad det heter haha! Säsong 3 avsnitt 1? Tror det är det som heter The Empty Hearse! Spoiler: Tryck här för att visa! Ooh :'D Haha Ska kolla Edit: Fast justja, den har jag ju sett xD xD xD xD HAHA!! Men kanske ska se den igen 3 feb, 2017 15:09 |
|
Lazarus
Prefekt |
Frivolt
Hahahaha Alltså, du MÅSTE säga till när du kommer till The Abominable Bride, ok? Vi måste se den tillsammans x)
3 feb, 2017 15:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen