Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23513 23514 23515 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Det känns som att bära peruker verkar bli en trend 2017... eller så kanske det bara är en youtube trend typ. Vet iaf tre yotubers som har börjat använda peruker ibland. Det är ju en bra idé ändå om man plötsligt en dag bara känner för att ha en annan hårfärg eller frisyr men ändå inte vill göra om håret. Fast då måste det se äkta ut annars är det bara fult.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 feb, 2017 00:32

Borttagen

Avatar




Jag saknar lite.. att bli kontaktad av spelkaraktärer klockan fyra på morgon, och vakna halvt levande för att jag inte kunnat stå emot att låsa upp fler rum i spelet..

Det här med att vänta på sin favoritserie, och bara kunna få tillgång till en episod i veckan..
Jag vill inte ens tänka på hur det hade blivit om man kunde "låsa upp" där också, för att få mer..
Fast en serie finns alltid där, utan att bestraffa ens frånvaro med.. 'game over'..)

3 feb, 2017 03:43

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Hade nyss en debatt om dödshjälp. Jag är arg.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

3 feb, 2017 09:52

thecellabration
Elev

Avatar


idag är det två år sedan jag såg gerard way live???? )

also det är så kul det var första konserten jag köade till, vilket jag gjorde i två timmar, och tyckte det var jättelänge?? för en vecka sedan köade jag i sex timmar till green day

3 feb, 2017 10:02

mysko
Elev

Avatar


Ledig idag. Så skönt. Tar det bara lugnt. Tvättar lite. Popar popcorn och läser.

Don´t worry be HAPPY!

3 feb, 2017 10:32

Borttagen

Avatar


Det är morotskakans dag idag! Men jag har ingen morotskaka :c

3 feb, 2017 10:36

Solkatten
Elev

Avatar


Melodifestivalen börjar imorgon!! Det kommer tydligen vara helt ny scen och jag är jättenyfiken efter beskrivningen på den.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 feb, 2017 12:49

Frivolt
Elev

Avatar


Har varit hos tandläkarn o tagit bort tandsten...det gör så ooont -.- Men nu är det över iaf!!


Ikväll ska jag se sherlock!!

3 feb, 2017 13:10

Lazarus
Prefekt

Avatar


Åkte iväg och köpte tyg. 15m för 180kr
Är så nöjd! Ska försöka fixa det jag tänkte och börja fota/filma.


Frivolt
Ja, se Sherlock! Om jag har tid (dvs familjen inte är här) så kan vi se "tillsammans" och kommentera för varandra?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

3 feb, 2017 13:12

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Lazarus:



Frivolt
Ja, se Sherlock! Om jag har tid (dvs familjen inte är här) så kan vi se "tillsammans" och kommentera för varandra?


JAAAA

3 feb, 2017 13:22

1 2 3 ... 23513 23514 23515 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.