@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det känns som att bära peruker verkar bli en trend 2017... eller så kanske det bara är en youtube trend typ. Vet iaf tre yotubers som har börjat använda peruker ibland. Det är ju en bra idé ändå om man plötsligt en dag bara känner för att ha en annan hårfärg eller frisyr men ändå inte vill göra om håret. Fast då måste det se äkta ut annars är det bara fult.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 feb, 2017 00:32 |
|
Borttagen
|
Jag saknar lite.. att bli kontaktad av spelkaraktärer klockan fyra på morgon, och vakna halvt levande för att jag inte kunnat stå emot att låsa upp fler rum i spelet.. Det här med att vänta på sin favoritserie, och bara kunna få tillgång till en episod i veckan.. Jag vill inte ens tänka på hur det hade blivit om man kunde "låsa upp" där också, för att få mer.. Fast en serie finns alltid där, utan att bestraffa ens frånvaro med.. 'game over'..) 3 feb, 2017 03:43 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
3 feb, 2017 09:52 |
|
thecellabration
Elev |
idag är det två år sedan jag såg gerard way live???? )
also det är så kul det var första konserten jag köade till, vilket jag gjorde i två timmar, och tyckte det var jättelänge?? för en vecka sedan köade jag i sex timmar till green day 3 feb, 2017 10:02 |
|
mysko
Elev |
Ledig idag. Så skönt. Tar det bara lugnt. Tvättar lite. Popar popcorn och läser.
Don´t worry be HAPPY! 3 feb, 2017 10:32 |
|
Borttagen
|
Det är morotskakans dag idag! Men jag har ingen morotskaka :c
3 feb, 2017 10:36 |
|
Solkatten
Elev |
Melodifestivalen börjar imorgon!!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 feb, 2017 12:49 |
|
Frivolt
Elev |
Har varit hos tandläkarn o tagit bort tandsten...det gör så ooont -.- Men nu är det över iaf!!
Ikväll ska jag se sherlock!! 3 feb, 2017 13:10 |
|
Lazarus
Prefekt |
Åkte iväg och köpte tyg. 15m för 180kr
Är så nöjd! Ska försöka fixa det jag tänkte och börja fota/filma. Frivolt Ja, se Sherlock! Om jag har tid (dvs familjen inte är här) så kan vi se "tillsammans" och kommentera för varandra?
3 feb, 2017 13:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Frivolt Ja, se Sherlock! Om jag har tid (dvs familjen inte är här) så kan vi se "tillsammans" och kommentera för varandra? JAAAA 3 feb, 2017 13:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen