@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Okej rant men såg precis avsnitt fem av min serie OCH WTF DUDE HUR MÅNGA JÄVLA MÄNNISKOR KAN FÖRSVINNA I SAMMA AVSNITT WTF NEJ SLUTA JAG HAR VÄNTAT I MER ÄN FEM DYGN OCH DETTA ÄR VAD JAG MÖTS AV ?????? HELLOOOOO???????
2 feb, 2017 19:39 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Nu är jag hemma och har linser i mina ögon. Det är ovant och jag ser knappt vad jag skriver, MEN.. Har fan lärt mig sätta i linser :'> Grattis. Har bara haft en omgång linser, typ 15 par eller något. Men mamma har glömt köpa nya. Ett typs är att inte gå på 3D bio i linser. Jag testade det, och det gick skit. Kanske för att ena inte funkade... Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 feb, 2017 21:01 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Sprout: Skrivet av Emmi: Man lyssnade på så himla mucket mer glad musik närman var liten.. Man vill ju typ dansa när man lyssnar x) Håller med! Lyssnar just nu på ett stycke från en film som heter Schindler´s list. Handlar om en man i nazistuniform som utnyttjade det och räddade livet på massor av judar under andra världskriget. Ska föreställa två människor, en man och en kvinna som gråter... Sedan lyssnar jag även på Ted Gärdestad. Jag bara kommer och flikar in här, den filmen är så bra alltså wow! Vi såg den i skolan och den är så fin och sorglig. ✩✩✩ 2 feb, 2017 21:48 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Atira: Skrivet av Aydane: Om någon frågar vem världens bästa skådis vill jag spontant svara Meryl Streep. Kan liksom inte komma på någon med samma bredd. Edward Norton, Jared Leto, Helena Bonham Carter, Maggie Gyllenhall, Hilary Swank, Alan Rickman, Emma Thompson, Don Cheadle, Dustin Hoffman och Jack Nicholson är väl andra som är i närheten. Eventuellt Sandra Bullock också - hon har ett rätt dåligt rykte för att hon varit med i så många kassa komedier, men i Gravity bevisade hon verkligen att hon har både bredd och djup. Men jag kan typ inte komma på någon i klass med Streep. Finns det någon? Har jag glömt någon som ska vara med i toppskiktet? Jag tycker verkligen att det är en superintressant fråga. Robert Carlyle. Så otroligt underskattad skådespelare att det finns inte! Mest känd från Trainspotting I guess, och som Rumplestiltskin i Once Upon A Time. Brukar mest spela läskiga/galna snubbar på film, men hans andra roller är inte så kända. Oh, det där var faktiskt ett galet bra förslag! Första gången jag såg honom var i 28 veckor senare, och där lyfter han verkligen hela filmen. Sjukt underskattad, precis som du säger - och uppenbarligen även av mig :p Yay! ^^ Han lyfter fan alla filmer han är med i kan jag känna. Fast jag har faktiskt inte sett 28 veckor senare.. pinsamt, då han är en av mina absoluta favoritskådisar (och jag har haft en kändiscrush på honom hur länge som helst) Denna film måste ses! ;D 2 feb, 2017 22:03 |
|
Shapiro
Elev |
Ansiktshårsfråga:
Skepparkransen föds idag, nu har jag rakat allt som inte kan inräknas som skepparkrans. Vad borde jag ha för abnsiktshårstil efter? Four score and seven years ago... 2 feb, 2017 22:29 |
|
Fellrendión
Elev |
Får ångest. Min video har redan 11 visningar och jag la ut den nyss. Det kan varit jag själv medan jag redigerade den när jag la ut den privat innan men idk? o.O Jag vill bli mer bekväm i mitt youtube-ande.
2 feb, 2017 22:48 |
|
Frivolt
Elev |
Jag ska till tandläkaren imorgon! Vad gör jag just nu? Jo, äter godis!!!
XD Woopps 2 feb, 2017 22:53 |
|
Kintsugi
Prefekt |
GOD MORGON! (Gå och lägg er!)
Har fått in en 6h-sovrutin vilket inte är till kroppens eller huvudets fördel, men när jag fick tillfälle att sova 7,5h så hade jag sista timmarna drömmar/ett medvetande som sade "ooooh, sovmorgon? måste vara lördag. Vad skönt, inga måsten!" = slappnade av mer, sov superskönt... tills alarmet gick av. Men då blev bara 9+3min snooze innan yogmattan blev mer intressant. Älskar den här starten. ♥ Och har längtat till fredagseftermiddagen sedan måndagsmorgonen. Sååå nära nu! ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 feb, 2017 23:00 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag borde gå och sova, ska iväg några gånger imorgon och så ska min brorson komma hit också så jag behöver känna mig pigg. Men det är så tråkigt att sova. Sitter hellre och skriver eller kollar film.
Men imorgon ska jag i alla fall köpa tyg (förhoppningsvis) så kan göra provisorisk scen och börja filma lite ♥
2 feb, 2017 23:13 |
|
Klaestron
Elev |
Köpte just en födelsedagspresent till min partner, är nervös eftersom vi inte köpt saker till varandra innan och så. Hoppas att de uppskattas :o
2 feb, 2017 23:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen