Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23511 23512 23513 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD


HAHA Okejdå Skum fast på ett bra sätt Ett coolt sätt haha xD Hon e wierd!! Men det e ju bäst så

Japp din katt är skum på ett bra sätt Min katt äter choklad x))

2 feb, 2017 19:03

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD


HAHA Okejdå Skum fast på ett bra sätt Ett coolt sätt haha xD Hon e wierd!! Men det e ju bäst så

Japp din katt är skum på ett bra sätt Min katt äter choklad x))


HAha Dock e choklad (i stora mängder) väldigt giftigt för katter

"Choklad innehåller teobromin som är giftigt för katter. Katter verkar dock sällan stoppa i sig så mycket choklad att de blir sjuka. Skulle din katt ändå äta för mycket choklad kan den få kräkningar, buksmärtor, kramper och även dödsfall har förekommit."

2 feb, 2017 19:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD


HAHA Okejdå Skum fast på ett bra sätt Ett coolt sätt haha xD Hon e wierd!! Men det e ju bäst så

Japp din katt är skum på ett bra sätt Min katt äter choklad x))


HAha Dock e choklad (i stora mängder) väldigt giftigt för katter

"Choklad innehåller teobromin som är giftigt för katter. Katter verkar dock sällan stoppa i sig så mycket choklad att de blir sjuka. Skulle din katt ändå äta för mycket choklad kan den få kräkningar, buksmärtor, kramper och även dödsfall har förekommit."

DET VISSTE JAG INTE! Det är därför hon är mår dåligt idag... jag måste gå till vetrenären imorgon x(

2 feb, 2017 19:07

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD


HAHA Okejdå Skum fast på ett bra sätt Ett coolt sätt haha xD Hon e wierd!! Men det e ju bäst så

Japp din katt är skum på ett bra sätt Min katt äter choklad x))


HAha Dock e choklad (i stora mängder) väldigt giftigt för katter

"Choklad innehåller teobromin som är giftigt för katter. Katter verkar dock sällan stoppa i sig så mycket choklad att de blir sjuka. Skulle din katt ändå äta för mycket choklad kan den få kräkningar, buksmärtor, kramper och även dödsfall har förekommit."

DET VISSTE JAG INTE! Det är därför hon är mår dåligt idag... jag måste gå till vetrenären imorgon x(


åååh D: ♥ Men nu vet du iallafall ♥ Hoppas att allt ska gå bra för din katt ♥ Och då får du låta bli att ge din kisse choklad ♥ Ge chips istället

2 feb, 2017 19:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD


HAHA Okejdå Skum fast på ett bra sätt Ett coolt sätt haha xD Hon e wierd!! Men det e ju bäst så

Japp din katt är skum på ett bra sätt Min katt äter choklad x))


HAha Dock e choklad (i stora mängder) väldigt giftigt för katter

"Choklad innehåller teobromin som är giftigt för katter. Katter verkar dock sällan stoppa i sig så mycket choklad att de blir sjuka. Skulle din katt ändå äta för mycket choklad kan den få kräkningar, buksmärtor, kramper och även dödsfall har förekommit."

DET VISSTE JAG INTE! Det är därför hon är mår dåligt idag... jag måste gå till vetrenären imorgon x(


åååh D: ♥ Men nu vet du iallafall ♥ Hoppas att allt ska gå bra för din katt ♥ Och då får du låta bli att ge din kisse choklad ♥ Ge chips istället

Det ska jag Hon började äta igår och hela idag har hon mått dålig... ska se till så att hon inte når all min choklad!

2 feb, 2017 19:11

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD


HAHA Okejdå Skum fast på ett bra sätt Ett coolt sätt haha xD Hon e wierd!! Men det e ju bäst så

Japp din katt är skum på ett bra sätt Min katt äter choklad x))


HAha Dock e choklad (i stora mängder) väldigt giftigt för katter

"Choklad innehåller teobromin som är giftigt för katter. Katter verkar dock sällan stoppa i sig så mycket choklad att de blir sjuka. Skulle din katt ändå äta för mycket choklad kan den få kräkningar, buksmärtor, kramper och även dödsfall har förekommit."

DET VISSTE JAG INTE! Det är därför hon är mår dåligt idag... jag måste gå till vetrenären imorgon x(


åååh D: ♥ Men nu vet du iallafall ♥ Hoppas att allt ska gå bra för din katt ♥ Och då får du låta bli att ge din kisse choklad ♥ Ge chips istället

Det ska jag Hon började äta igår och hela idag har hon mått dålig... ska se till så att hon inte når all min choklad!


Bra ♥ Ja, du får ha den för dig själv :* ♥ allt ska nog gå bra

2 feb, 2017 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD


HAHA Okejdå Skum fast på ett bra sätt Ett coolt sätt haha xD Hon e wierd!! Men det e ju bäst så

Japp din katt är skum på ett bra sätt Min katt äter choklad x))


HAha Dock e choklad (i stora mängder) väldigt giftigt för katter

"Choklad innehåller teobromin som är giftigt för katter. Katter verkar dock sällan stoppa i sig så mycket choklad att de blir sjuka. Skulle din katt ändå äta för mycket choklad kan den få kräkningar, buksmärtor, kramper och även dödsfall har förekommit."

DET VISSTE JAG INTE! Det är därför hon är mår dåligt idag... jag måste gå till vetrenären imorgon x(


åååh D: ♥ Men nu vet du iallafall ♥ Hoppas att allt ska gå bra för din katt ♥ Och då får du låta bli att ge din kisse choklad ♥ Ge chips istället

Det ska jag Hon började äta igår och hela idag har hon mått dålig... ska se till så att hon inte når all min choklad!


Bra ♥ Ja, du får ha den för dig själv :* ♥ allt ska nog gå bra

Ja det ska jag. Hoppas det med

2 feb, 2017 19:13

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD


HAHA Okejdå Skum fast på ett bra sätt Ett coolt sätt haha xD Hon e wierd!! Men det e ju bäst så

Japp din katt är skum på ett bra sätt Min katt äter choklad x))


HAha Dock e choklad (i stora mängder) väldigt giftigt för katter

"Choklad innehåller teobromin som är giftigt för katter. Katter verkar dock sällan stoppa i sig så mycket choklad att de blir sjuka. Skulle din katt ändå äta för mycket choklad kan den få kräkningar, buksmärtor, kramper och även dödsfall har förekommit."

DET VISSTE JAG INTE! Det är därför hon är mår dåligt idag... jag måste gå till vetrenären imorgon x(


åååh D: ♥ Men nu vet du iallafall ♥ Hoppas att allt ska gå bra för din katt ♥ Och då får du låta bli att ge din kisse choklad ♥ Ge chips istället

Det ska jag Hon började äta igår och hela idag har hon mått dålig... ska se till så att hon inte når all min choklad!


Bra ♥ Ja, du får ha den för dig själv :* ♥ allt ska nog gå bra

Ja det ska jag. Hoppas det med


;* ;*

2 feb, 2017 19:15

Sprout
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Man lyssnade på så himla mucket mer glad musik närman var liten.. Man vill ju typ dansa när man lyssnar x)

Håller med! Lyssnar just nu på ett stycke från en film som heter Schindler´s list. Handlar om en man i nazistuniform som utnyttjade det och räddade livet på massor av judar under andra världskriget. Ska föreställa två människor, en man och en kvinna som gråter... Sedan lyssnar jag även på Ted Gärdestad.

Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du!

2 feb, 2017 19:29

Lazarus
Prefekt

Avatar


Fick vara typ chef i några timmar idag och det var faktiskt rätt skönt?

Nu ska jag dricka kaffe och se någon film tror jag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

2 feb, 2017 19:35

1 2 3 ... 23511 23512 23513 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.