@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Jag vill verkligen lära mig att sjunga. Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre... Haha jag med Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x)) 2 feb, 2017 17:19 |
|
Trädet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Jag vill verkligen lära mig att sjunga. Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre... Haha jag med Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x)) Jag med xD Vad spelar du för ngt? Jag spelar fiol
2 feb, 2017 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Jag vill verkligen lära mig att sjunga. Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre... Haha jag med Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x)) Jag med xD Vad spelar du för ngt? Jag spelar fiol Jag spelar olika instrument, jag spelar Piano/Keyboard, trummor, gitarr, elgitarr och elbas. Jag går på Rock och Pop i skolan xD 2 feb, 2017 17:23 |
|
Trädet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Jag vill verkligen lära mig att sjunga. Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre... Haha jag med Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x)) Jag med xD Vad spelar du för ngt? Jag spelar fiol Jag spelar olika instrument, jag spelar Piano/Keyboard, trummor, gitarr, elgitarr och elbas. Jag går på Rock och Pop i skolan xD Oj vad många! Jag fick en gitarr utav mina föräldrar för ett tag sedan fast jag är inte särskilt bra xD
2 feb, 2017 17:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Jag vill verkligen lära mig att sjunga. Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre... Haha jag med Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x)) Jag med xD Vad spelar du för ngt? Jag spelar fiol Jag spelar olika instrument, jag spelar Piano/Keyboard, trummor, gitarr, elgitarr och elbas. Jag går på Rock och Pop i skolan xD Oj vad många! Jag fick en gitarr utav mina föräldrar för ett tag sedan fast jag är inte särskilt bra xD Träning ger färdighet 2 feb, 2017 17:27 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Nu är jag hemma och har linser i mina ögon. Det är ovant och jag ser knappt vad jag skriver, MEN.. Har fan lärt mig sätta i linser :'>
2 feb, 2017 17:33 |
|
Trädet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Jag vill verkligen lära mig att sjunga. Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre... Haha jag med Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x)) Jag med xD Vad spelar du för ngt? Jag spelar fiol Jag spelar olika instrument, jag spelar Piano/Keyboard, trummor, gitarr, elgitarr och elbas. Jag går på Rock och Pop i skolan xD Oj vad många! Jag fick en gitarr utav mina föräldrar för ett tag sedan fast jag är inte särskilt bra xD Träning ger färdighet Haha ja xD
2 feb, 2017 17:48 |
|
Frivolt
Elev |
min katt äter chips
Varför är hon så skum?! xD 2 feb, 2017 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: min katt äter chips Varför är hon så skum?! xD DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD 2 feb, 2017 18:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: min katt äter chips Varför är hon så skum?! xD DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD HAHA 2 feb, 2017 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen