Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23510 23511 23512 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Jag vill verkligen lära mig att sjunga.

Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf

Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre...

Haha jag med

Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt

Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x))

2 feb, 2017 17:19

Trädet
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Jag vill verkligen lära mig att sjunga.

Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf

Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre...

Haha jag med

Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt

Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x))

Jag med xD
Vad spelar du för ngt? Jag spelar fiol

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F1441no0.jpg

2 feb, 2017 17:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Jag vill verkligen lära mig att sjunga.

Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf

Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre...

Haha jag med

Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt

Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x))

Jag med xD
Vad spelar du för ngt? Jag spelar fiol

Jag spelar olika instrument, jag spelar Piano/Keyboard, trummor, gitarr, elgitarr och elbas. Jag går på Rock och Pop i skolan xD

2 feb, 2017 17:23

Trädet
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Jag vill verkligen lära mig att sjunga.

Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf

Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre...

Haha jag med

Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt

Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x))

Jag med xD
Vad spelar du för ngt? Jag spelar fiol

Jag spelar olika instrument, jag spelar Piano/Keyboard, trummor, gitarr, elgitarr och elbas. Jag går på Rock och Pop i skolan xD

Oj vad många! Jag fick en gitarr utav mina föräldrar för ett tag sedan fast jag är inte särskilt bra xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F1441no0.jpg

2 feb, 2017 17:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Jag vill verkligen lära mig att sjunga.

Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf

Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre...

Haha jag med

Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt

Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x))

Jag med xD
Vad spelar du för ngt? Jag spelar fiol

Jag spelar olika instrument, jag spelar Piano/Keyboard, trummor, gitarr, elgitarr och elbas. Jag går på Rock och Pop i skolan xD

Oj vad många! Jag fick en gitarr utav mina föräldrar för ett tag sedan fast jag är inte särskilt bra xD

Träning ger färdighet

2 feb, 2017 17:27

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Nu är jag hemma och har linser i mina ögon. Det är ovant och jag ser knappt vad jag skriver, MEN.. Har fan lärt mig sätta i linser :'>

2 feb, 2017 17:33

Trädet
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Trädet:
Jag vill verkligen lära mig att sjunga.

Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf

Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre...

Haha jag med

Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt

Jag får hålla för öronen över hur hemsk jag låter när jag sjunger... jag håller mig mest för att spela instrument x))

Jag med xD
Vad spelar du för ngt? Jag spelar fiol

Jag spelar olika instrument, jag spelar Piano/Keyboard, trummor, gitarr, elgitarr och elbas. Jag går på Rock och Pop i skolan xD

Oj vad många! Jag fick en gitarr utav mina föräldrar för ett tag sedan fast jag är inte särskilt bra xD

Träning ger färdighet

Haha ja xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F1441no0.jpg

2 feb, 2017 17:48

Frivolt
Elev

Avatar


min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

2 feb, 2017 18:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD

2 feb, 2017 18:57

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
min katt äter chips Sourcreme and Onion!! Hon älskar det!!


Varför är hon så skum?! xD

DIN KATT ÄR AWESOME! En katt som äter chips är sjukt coolt! xD


HAHA Okejdå Skum fast på ett bra sätt Ett coolt sätt haha xD Hon e wierd!! Men det e ju bäst så

2 feb, 2017 19:00

1 2 3 ... 23510 23511 23512 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.