@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHead4evr
Elev |
Räknade nyss ut en grej
Om jag skriver 3 inlägg per dag som jag gjort varje dag sedan jag började med mugglis (i snitt) så kommer jag att bli Master of Death den 15 juli 2017
2 feb, 2017 16:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Räknade nyss ut en grej Om jag skriver 3 inlägg per dag som jag gjort varje dag sedan jag började med mugglis (i snitt) så kommer jag att bli Master of Death den 15 juli 2017 Vad kul! 2 feb, 2017 16:41 |
|
Lollo16
Elev |
2 feb, 2017 16:49 |
|
potterflicka
Elev |
Satte in min tandställning idag, två timmar efter att jag lämnat tandläkaren hade halva tandställningen lossnat. Bra jobbat.
2 feb, 2017 16:50 |
|
PotterHead4evr
Elev |
2 feb, 2017 16:56 |
|
Emmi
Prefekt |
Man lyssnade på så himla mucket mer glad musik närman var liten.. Man vill ju typ dansa när man lyssnar x)
2 feb, 2017 16:59 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Emmi: Man lyssnade på så himla mucket mer glad musik närman var liten.. Man vill ju typ dansa när man lyssnar x) Ååååh, älskar nostalgiiii!!! Skrivet av potterflicka: Satte in min tandställning idag, två timmar efter att jag lämnat tandläkaren hade halva tandställningen lossnat. Bra jobbat. Good job!!
2 feb, 2017 17:00 |
|
Trädet
Elev |
Jag vill verkligen lära mig att sjunga.
Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf
2 feb, 2017 17:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädet: Jag vill verkligen lära mig att sjunga. Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre... 2 feb, 2017 17:11 |
|
Trädet
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Jag vill verkligen lära mig att sjunga. Nån som kan lära mig? Jag låter som en...Javenne men det låter inte bra iaf Jag vill också det men jag låter som en kråka som inte fått dricka vatten eller värre... Haha jag med Det värsta är när man spelar in det och sedan lyssnar på det och så låter det som att man är tät i näsan och har tappat rösten eller ngt
2 feb, 2017 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen