@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Aydane: Om någon frågar vem världens bästa skådis vill jag spontant svara Meryl Streep. Kan liksom inte komma på någon med samma bredd. Edward Norton, Jared Leto, Helena Bonham Carter, Maggie Gyllenhall, Hilary Swank, Alan Rickman, Emma Thompson, Don Cheadle, Dustin Hoffman och Jack Nicholson är väl andra som är i närheten. Eventuellt Sandra Bullock också - hon har ett rätt dåligt rykte för att hon varit med i så många kassa komedier, men i Gravity bevisade hon verkligen att hon har både bredd och djup. Men jag kan typ inte komma på någon i klass med Streep. Finns det någon? Har jag glömt någon som ska vara med i toppskiktet? Jag tycker verkligen att det är en superintressant fråga. Johnny Depp!! Typ min favorit skådespelare. Han kan liksom spela vilken roll som helst typ!! Hmm, du har nog en poäng där. Allt från Hunter S. Thompson till Roux till någon av hans Burtonesqua-karaktärer och Jack Sparrow. Men är han i klass med Meryl Streep? Jag har svårt att se det, alltså. Det känns som att hon har så många fler nyanser och ett annat djup än honom, och han spelar inte så många olika-men-ändå-normala roller, utan de flesta av hans karaktäriseringar är ju lite schablonartade. Inte för att det är något fel, men det känns inte lika svårt som alla Streeps olika roller, varav de flesta är "vanliga", om du förstår hur jag menar Men visst, han hör lätt hemma i toppen! 2 feb, 2017 02:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Aydane: Om någon frågar vem världens bästa skådis vill jag spontant svara Meryl Streep. Kan liksom inte komma på någon med samma bredd. Edward Norton, Jared Leto, Helena Bonham Carter, Maggie Gyllenhall, Hilary Swank, Alan Rickman, Emma Thompson, Don Cheadle, Dustin Hoffman och Jack Nicholson är väl andra som är i närheten. Eventuellt Sandra Bullock också - hon har ett rätt dåligt rykte för att hon varit med i så många kassa komedier, men i Gravity bevisade hon verkligen att hon har både bredd och djup. Men jag kan typ inte komma på någon i klass med Streep. Finns det någon? Har jag glömt någon som ska vara med i toppskiktet? Jag tycker verkligen att det är en superintressant fråga. Johnny Depp!! Typ min favorit skådespelare. Han kan liksom spela vilken roll som helst typ!! Hmm, du har nog en poäng där. Allt från Hunter S. Thompson till Roux till någon av hans Burtonesqua-karaktärer och Jack Sparrow. Men är han i klass med Meryl Streep? Jag har svårt att se det, alltså. Det känns som att hon har så många fler nyanser och ett annat djup än honom, och han spelar inte så många olika-men-ändå-normala roller, utan de flesta av hans karaktäriseringar är ju lite schablonartade. Inte för att det är något fel, men det känns inte lika svårt som alla Streeps olika roller, varav de flesta är "vanliga", om du förstår hur jag menar Men visst, han hör lätt hemma i toppen! Lol jag vet ingenting om Meryl Streep än att hon var med i Mamma Mia typ. :' Men Johnny Depp är typ den enda skådespelaren som gör olika roller och som jag alla älskar typ. Kan liksom titta på filmen bara för att han är med och då känns det som att han gör filmen så mycket bättre än vad den kanske är typ. Dessutom gillar jag att många av hans roller är lite annorlunda. Men han kan göra normala roller lika bra också som tex Finding Neverland. Det beror väl kanske lite på vad för typer av filmer men gillar också, fantasy är liksom min favorit. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 feb, 2017 02:47 |
|
Fellrendión
Elev |
2 feb, 2017 07:11 |
|
PotterHead4evr
Elev |
2 feb, 2017 07:19 |
|
Borttagen
|
2 feb, 2017 08:53 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
2 feb, 2017 09:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: !! Was meinst du damit? Deutsch ist wunderbar, so wunderbar! Jag älskar tyska, hade jättegärna velat lära mig det! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 feb, 2017 09:49 |
|
Borttagen
|
Alltså jag hatar att Scabbers heter Skorpus på norska. Det känns så fel! xD
2 feb, 2017 09:53 |
|
Lazarus
Prefekt |
Snart måste jag vara sådär jobbigt vuxen och boka tid hos ambassaden för att fixa mitt pass, om jag nu vill åka till England i år... tråkiga saker, men vill gärna till England så borde verkligen göra det.
Also, jag överlevde mötet med psykiatern. Otroligt nog. Är inte ens förbannad. It's a win.
2 feb, 2017 10:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
2 feb, 2017 10:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen