@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHead4evr
Elev |
1 feb, 2017 22:02 |
|
Borttagen
|
!! Was meinst du damit? Deutsch ist wunderbar, so wunderbar! 1 feb, 2017 22:04 |
|
Obliviate_
Elev |
"Det står hjärtinfarkt på den där tröjan. Nä vänta hjärtkraft. .... nä. Hjärnkraft. "
Tror jag behöver lite mer hjärnkraft 1 feb, 2017 22:08 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har sån ångest inför läkarbesöket imorgon (inte ens för vad han ska säga eller så, utan mer att jag måste träffa honom igen... jag avskyr den människan), men försöker hålla humöret uppe så äter muffins och kollar intervjuer med Andrew. Fast jag tror att jag kommer se en film snart istället.
1 feb, 2017 22:58 |
|
Beben
Elev |
1 feb, 2017 23:08 |
|
Aydane
Elev |
Såg precis den där jäkla videon 'cash me ousside howbow dah' som blivit nåt jäkla meme och blir fan ledsen och sjukt deprimerad. Inte över en ouppfostrad unge, utan för att en trettonåring blir brandad for life för att morsan ville få sina 15-mins-of-fame hos Dr Phil. Usch. Varför gör vi tragedier till underhållning? Jag orkar fan inte.
1 feb, 2017 23:11 |
|
Ithrenniel
Elev |
1 feb, 2017 23:21 |
|
Frivolt
Elev |
Jag behöver verkligen skaffa mig en tekanna..... -.-
1 feb, 2017 23:26 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag behöver verkligen skaffa mig en tekanna..... -.- Tekanna is life. Förr i tiden trodde jag att den krävde vänner, men nu har jag lärt mig att det bara handlar om hur snabbt man dricker 1 feb, 2017 23:28 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Frivolt: Jag behöver verkligen skaffa mig en tekanna..... -.- Tekanna is life. Förr i tiden trodde jag att den krävde vänner, men nu har jag lärt mig att det bara handlar om hur snabbt man dricker Eller hur och nu e mitt te slut också....igen... 1 feb, 2017 23:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen