@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kallamina
Elev |
1 feb, 2017 19:34 |
|
hermione9800
Elev |
1 feb, 2017 19:58 |
|
Beben
Elev |
Gå upp 5 på morgonen för att se en serie värt eller ovärt pga tror på allvar att jag kommer göra det har väntat i typ 5 dygn nu för nästa avsnitt seriöst
EDITTT: skoja ahah det kmr ut 17 wellllll xD Fortfarande inte eng sub men vem fan bryr sig ska se det två gånger 1 feb, 2017 20:01 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag borde verkligen plugga inför mitt filosofi-prov i morgon, men jag är så sjukt trött och orkar knappt hålla ögonen uppe..
1 feb, 2017 20:41 |
|
Beben
Elev |
UPDATE IGEN MEN HALLÅ EPISODE 5 ÄR SLÄPPT ÄR SÅ HAPPY RN I AM DOCK UNSUBBED SÅ SKA VÄNTA TILLS IMORGON FÖR ATT SE DET MEN ÄR SÅ FKN GLAD ANDSKJLRNS
1 feb, 2017 20:44 |
|
Cawith
Elev |
1 feb, 2017 20:47 |
|
Borttagen
|
Döttra är så besatt av Frozen.. hah, vilket varenda unge förvisso tycks vara.. vet inte hur många gånger hon har bett mig sjunga "Reindeers are better than people" med gitarren den här veckan.
Whatever makes her happy. ♥ 1 feb, 2017 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Döttra är så besatt av Frozen.. hah, vilket varenda unge förvisso tycks vara.. vet inte hur många gånger hon har bett mig sjunga "Reindeers are better than people" med gitarren den här veckan. Whatever makes her happy. ♥ Alltså åh ♥ < 3 ♥ 1 feb, 2017 21:19 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Kallamina: It's Okey To Play With The Fire, But Don't Be Surprised If The Fire Plays With You... Det gäller att ha kontroll över elden... mvh en pyroman
1 feb, 2017 21:19 |
|
Sprout
Elev |
Har förbaskat ont i tummen just nu!
Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 1 feb, 2017 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen