@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
31 jan, 2017 21:57 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Hedwig96: Oj hahaSkrivet av Beben: har ett ställe jag vill praoa på som jag kan praoa på, men kmr bara jobba i typ 3h per dag då och det känns inte så bra tbh... guuu vad skönt. Jag hade ett ställe jag ville praoa på och jag kom dit. Nu jobbar jag 16 timmar varje dag....puuuust Känns dock som att man borde praoa längre tid lxm... Men idk haha. Dock så är detta stället väldigt bra eftersom jag (om jag nu praoar där) kommer kunna bli vikarie för oboeelever Jo de förstås. Ni har inga antal timmar ni ska praoa då? Jag ska ha in ca 640 timmar. Räknat då i 4 månader men jag kommer få in det mycket snabbare 31 jan, 2017 22:18 |
|
fakeliampayne
Elev |
Såå, från och med imorgon får jag börja övningsköra bil då! Fast tror jag ska börja i sommar, skulle vara för nervös rn xD
![]()
1 feb, 2017 00:44 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Nä tror inte det, vet bara att vi ska ha två veckors prao Skrivet av Beben: Skrivet av Hedwig96: Oj hahaSkrivet av Beben: har ett ställe jag vill praoa på som jag kan praoa på, men kmr bara jobba i typ 3h per dag då och det känns inte så bra tbh... guuu vad skönt. Jag hade ett ställe jag ville praoa på och jag kom dit. Nu jobbar jag 16 timmar varje dag....puuuust Känns dock som att man borde praoa längre tid lxm... Men idk haha. Dock så är detta stället väldigt bra eftersom jag (om jag nu praoar där) kommer kunna bli vikarie för oboeelever Jo de förstås. Ni har inga antal timmar ni ska praoa då? Jag ska ha in ca 640 timmar. Räknat då i 4 månader men jag kommer få in det mycket snabbare Annars kanske jag får praoa där i en vecka sen på något annat ställe den andra 1 feb, 2017 08:05 |
|
thecellabration
Elev |
1 feb, 2017 08:41 |
|
Obliviate_
Elev |
Ibland funderar jag på o byta jobb.
1 feb, 2017 16:27 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Hahaa, är så trött nu.. geezes..
1 feb, 2017 17:55 |
|
Borttagen
|
1 feb, 2017 18:19 |
|
thecellabration
Elev |
börjar bli väldigt trött på att vara såhär förkyld nu alltså!!!!!
kan inte andas och att snyta mig hjälper inte och kan inte använda näsdroppar för är så känslig får bara näsblod då )))) 1 feb, 2017 18:44 |
|
tuvaF
Elev |
Skrivet av thecellabration: börjar bli väldigt trött på att vara såhär förkyld nu alltså!!!!! kan inte andas och att snyta mig hjälper inte och kan inte använda näsdroppar för är så känslig får bara näsblod då )))) krya
1 feb, 2017 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen