@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Nätter är mysiga. Inga grannar som renoverar, ungar som skriker på gården eller solljus som trotsar persiennerna. Och så klart, det där att man kan dricka druvjuice utan dåligt samvete. Lite 'efter-apokalyptisk'.. but, with a lot of juice! .. varför dåligt samvete? Haha, det är dubbelt. För det första vet man aldrig om man behöver göra något senare som försvåras av att man druckit, eh, druvjuice, och för det andra så är det mycket mer socialt accepterat att dricka druvjuice till tv-serier efter middagen. 31 jan, 2017 10:31 |
|
Borttagen
|
Bra kombination att lyssna på Fantastic Beasts soundtrack samtidigt som man ritar Cursed Child karaktärer
31 jan, 2017 12:09 |
|
Lazarus
Prefekt |
Stannade hemma från sysselsättningen idag. Har inte mått såhär dåligt/konstigt på länge. Vanligtvis brukar det hjälpa att åka iväg och göra saker, men idag känner jag mest... att jag vill vila. Och gråta. Ugh.
31 jan, 2017 12:36 |
|
Borttagen
|
Jag hade kunnat leva hela mitt liv under ständig natthimmel.
31 jan, 2017 12:51 |
|
Frivolt
Elev |
Första saken gjord, andra imorgon! Dock det värsta kvar.... D: bleh!
31 jan, 2017 13:37 |
|
Lazarus
Prefekt |
Gillar att det står att det är quick på brevet med mina svarskuponger. Som kom från Danmark. Och det tog över en vecka. Hah...
31 jan, 2017 14:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aydane: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aydane: Nätter är mysiga. Inga grannar som renoverar, ungar som skriker på gården eller solljus som trotsar persiennerna. Och så klart, det där att man kan dricka druvjuice utan dåligt samvete. Lite 'efter-apokalyptisk'.. but, with a lot of juice! .. varför dåligt samvete? Haha, det är dubbelt. För det första vet man aldrig om man behöver göra något senare som försvåras av att man druckit, eh, druvjuice, och för det andra så är det mycket mer socialt accepterat att dricka druvjuice till tv-serier efter middagen. Muah, jag läste 'gruvjuice' först, så kallade nog stackars slitande gruvarbetare innehållet i sina pluntor, tror jag.. Vi kan kalla det för 'månjuice' istället!.. x 31 jan, 2017 16:09 |
|
Solkatten
Elev |
Kan min dator sluta starta om sig helt automatiskt!!!!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jan, 2017 16:40 |
|
Beben
Elev |
hej hur gör man läxa har suttit uppe med dokumentet i typ två timmar men har skrivit noll meningar haahahaha
31 jan, 2017 16:46 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jan, 2017 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen