Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Ja asså.. det är det här som är den krångliga biten, vi var ju tillsammans för två veckor sen.. men det tog slut fort som f*n för han ville vara singel. Men nu i onsdags så skickade han ett meddelande där han skrev typ att han var en ren idiot som hade gjort slut med mig och sånt på kik.. så efter lite om och men så blev vi tillsammans igen (vilket jag inte ångrar att all just nu ^^)
MUMS! 13 apr, 2013 17:26 |
|
Kedjebrev
Elev |
13 apr, 2013 17:53 |
|
Elma00
Elev |
13 apr, 2013 22:18 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Elma00: Känner så väl igen känslan, dock har jag känt den känslan konstant i typ tre år. För olika personer, haha. Kan inte sluta tänka på honom, var länge sen jag kännde så här ♥ 13 apr, 2013 23:48 |
|
scarhead
Lärare |
ok so detta: killen jag smått crushar på (ja han som orsakar massa kvällar med känslokris och förvirrande anteckningar) gick förbi mig för några veckor sedan och gav mig faktiskt en komplimang (''snygg väska du har, matilda!'' aksjfkjrkjrt9) men jag var upprörd och grät över ett problem som hade uppstått precis innan det och kunde inte svara och han liksom såg det då min vän höll om mig och så hörde han nog hur jag snyftade fastän jag hade ryggen mot honom och han gick fram till mig och frågade mig vad som hade hänt och var jätteomtänksam och jag berättade under några gråtandetag (you know när man står och låter UUH UUH UUH ja) att min bästa vän var arg över något och jag visste inte vad jag skulle göra och hon hade ignorerat mig totalt och pratat om vad jag hade gjort för fel och vilken dålig vän jag har när jag stod framför henne och kompisen hon sa det till, han sade ''men det kommer bli bra till slut, det kommer fixa sig, det gör det alltid, okej?'' och sådana saker några gånger och kramade om mig medan jag sade tack och sedan sade han det några gånger till och liksom tittade så jag mådde bättre innan han gick och jag fick en till kram när han skulle gå.
även om vi inte har så bra kontakt, eller liksom vi ser varandra varje dag men vi pratar kanske en gång i veckan max då vi inte går i samma klass men när han gör sådana saker, åh han är en sådan jävla fin person 14 apr, 2013 02:16 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Elma00: Känner så väl igen känslan, dock har jag känt den känslan konstant i typ tre år. För olika personer, haha. Kan inte sluta tänka på honom, var länge sen jag kännde så här ♥ Kännde så i 3 år för samma kille, sen försvann känslan.
14 apr, 2013 14:30 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av scarhead: ok so detta: killen jag smått crushar på (ja han som orsakar massa kvällar med känslokris och förvirrande anteckningar) gick förbi mig för några veckor sedan och gav mig faktiskt en komplimang (''snygg väska du har, matilda!'' aksjfkjrkjrt9) men jag var upprörd och grät över ett problem som hade uppstått precis innan det och kunde inte svara och han liksom såg det då min vän höll om mig och så hörde han nog hur jag snyftade fastän jag hade ryggen mot honom och han gick fram till mig och frågade mig vad som hade hänt och var jätteomtänksam och jag berättade under några gråtandetag (you know när man står och låter UUH UUH UUH ja) att min bästa vän var arg över något och jag visste inte vad jag skulle göra och hon hade ignorerat mig totalt och pratat om vad jag hade gjort för fel och vilken dålig vän jag har när jag stod framför henne och kompisen hon sa det till, han sade ''men det kommer bli bra till slut, det kommer fixa sig, det gör det alltid, okej?'' och sådana saker några gånger och kramade om mig medan jag sade tack och sedan sade han det några gånger till och liksom tittade så jag mådde bättre innan han gick och jag fick en till kram när han skulle gå. även om vi inte har så bra kontakt, eller liksom vi ser varandra varje dag men vi pratar kanske en gång i veckan max då vi inte går i samma klass men när han gör sådana saker, åh han är en sådan jävla fin person ![]() I'm so happy for you gurll! (asså att han brydde sig om dig x)) MUMS! 14 apr, 2013 14:39 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Elma00: Och när man känt så för någon så länge så är det svårt att släppa taget ... Skrivet av Dramione99: Skrivet av Elma00: Känner så väl igen känslan, dock har jag känt den känslan konstant i typ tre år. För olika personer, haha. Kan inte sluta tänka på honom, var länge sen jag kännde så här ♥ Kännde så i 3 år för samma kille, sen försvann känslan. 14 apr, 2013 16:16 |
|
Kedjebrev
Elev |
det är inte kul att ha självkänsla och självförtroende som är = 0 vid sådana här tillfällen. Det suger att jag är så himla osäker att jag inte ens vågar skicka ett simpelt "hej" till honom på kik. Oh fuck my life.
http://Kaosregn.blogg.se
14 apr, 2013 16:19 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Elma00: Och när man känt så för någon så länge så är det svårt att släppa taget ... Skrivet av Dramione99: Skrivet av Elma00: Känner så väl igen känslan, dock har jag känt den känslan konstant i typ tre år. För olika personer, haha. Kan inte sluta tänka på honom, var länge sen jag kännde så här ♥ Kännde så i 3 år för samma kille, sen försvann känslan. Exakt. jag ´ville inte släppa honom, men visste att allt redan var borta. Sen så kom den här killen, som jag nu är helt nera i, och allt försvan. Han är allt som betyder någonting nu.
14 apr, 2013 16:23 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen