Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: jag tror nog redan du följer den! Men den heter http://letspotteron.tumblr.com/ Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: okej! Jag vet forfarande inte riktigt vad det går ut på men jag rebloggar mest saker när jag har tråkigt och inget annat, mer spännande för mig! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: oj!! Jag har postat 83 och jag har haft den i två veckor! X) Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: OOOOJJ!!! Har skrivit 3333 posts.. ♥ På typ någon vecka. ;s Hehe, ja.. Fast jag har fått ''the daily post limit'' varje dag, så jag har ju postat så mycket som jag kan varje dag typ. :3 Oj, haha, liiite skillnad.. Men jag är så pass beroende av tumblr att jag är inne där hela tiden så. ^^ Okej. Vet inte riktigt hur man ska förklara vad det är för något, men som en ''bildblogg'' skulle man nog kunna säga att det är. Postar/rebloggar bilder alltså(massa annat också såklart). :3 I början lade jag in bilder själv, men nu rebloggar jag bara. Btw, vad heter din tumblr? Åh, juste, det var ju du! Haha, jag följer så många tumblrs så att jag blir helt snurrig i huvet. 15 mar, 2012 18:14 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha! Jag följer typ 36 och JAG blir snurrig i huvudet!!Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: jag tror nog redan du följer den! Men den heter http://letspotteron.tumblr.com/ Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: okej! Jag vet forfarande inte riktigt vad det går ut på men jag rebloggar mest saker när jag har tråkigt och inget annat, mer spännande för mig! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: oj!! Jag har postat 83 och jag har haft den i två veckor! X) Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: OOOOJJ!!! Har skrivit 3333 posts.. ♥ På typ någon vecka. ;s Hehe, ja.. Fast jag har fått ''the daily post limit'' varje dag, så jag har ju postat så mycket som jag kan varje dag typ. :3 Oj, haha, liiite skillnad.. Men jag är så pass beroende av tumblr att jag är inne där hela tiden så. ^^ Okej. Vet inte riktigt hur man ska förklara vad det är för något, men som en ''bildblogg'' skulle man nog kunna säga att det är. Postar/rebloggar bilder alltså(massa annat också såklart). :3 I början lade jag in bilder själv, men nu rebloggar jag bara. Btw, vad heter din tumblr? Åh, juste, det var ju du! Haha, jag följer så många tumblrs så att jag blir helt snurrig i huvet.
15 mar, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: haha! Jag följer typ 36 och JAG blir snurrig i huvudet!! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: jag tror nog redan du följer den! Men den heter http://letspotteron.tumblr.com/ Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: okej! Jag vet forfarande inte riktigt vad det går ut på men jag rebloggar mest saker när jag har tråkigt och inget annat, mer spännande för mig! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: oj!! Jag har postat 83 och jag har haft den i två veckor! X) Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: OOOOJJ!!! Har skrivit 3333 posts.. ♥ På typ någon vecka. ;s Hehe, ja.. Fast jag har fått ''the daily post limit'' varje dag, så jag har ju postat så mycket som jag kan varje dag typ. :3 Oj, haha, liiite skillnad.. Men jag är så pass beroende av tumblr att jag är inne där hela tiden så. ^^ Okej. Vet inte riktigt hur man ska förklara vad det är för något, men som en ''bildblogg'' skulle man nog kunna säga att det är. Postar/rebloggar bilder alltså(massa annat också såklart). :3 I början lade jag in bilder själv, men nu rebloggar jag bara. Btw, vad heter din tumblr? Åh, juste, det var ju du! Haha, jag följer så många tumblrs så att jag blir helt snurrig i huvet. Haha. Öh, vänta lite.. Jag har tydligen följt 138 mer tumblrs på åtta dagar. O.O 15 mar, 2012 18:20 |
|
celina
Elev |
15 mar, 2012 18:27 |
|
Stranger
Elev |
^ Va? Är inte din dash jättetråkig? Jg klagar på min och jag följer 325. x)
15 mar, 2012 18:28 |
|
scarhead
Lärare |
15 mar, 2012 18:32 |
|
celina
Elev |
Skrivet av Stranger: ^ Va? Är inte din dash jättetråkig? Jg klagar på min och jag följer 325. x) det var inte till mig eller??.. annars är jag helt off. Instagram: celinawestberg
15 mar, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
15 mar, 2012 18:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-03-15 kl. 18:39
|
|
scarhead
Lärare |
15 mar, 2012 18:39 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Stranger: jo! xD^ Va? Är inte din dash jättetråkig? Jg klagar på min och jag följer 325. x)
15 mar, 2012 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen