Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 234 235 236 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag kollade på kelly

''om du bryr dig mer om barnen, än din man som du fick dem med, och som gjorde att de finns nu, så visst,''

jag gick till hallen och tog på mig jackan

''Nu kan du leva ifred med Luke, killen du älskar mer än mig, i resten av ditt liv''

sa jag och pussade bebisarna i pannan och gick ut genom dörren och gick i väg...

21 aug, 2013 08:05

Borttagen

Avatar


" Va?! Luke?! Varför tror du att jag älskar den sexidioten dom kan stå ut med Lilja? Som bara vill knulla?!" Skrek jag

21 aug, 2013 09:51

Borttagen

Avatar


jag gick ut genom dörren och gick, jag lyssnade inte på kelly

21 aug, 2013 10:56

Borttagen

Avatar


" Din gris!" Skrek jag och smällde igen dörren

21 aug, 2013 11:22

Borttagen

Avatar


jag gick tillbaka till kelly och skrek ''du älskar ju inte mig, du älskar luke, så var glad , nu kan du ju leva med honom i resten av ditt liv!''

21 aug, 2013 11:48

Borttagen

Avatar


" Vad har du fått det ifrån?" Sa jag

21 aug, 2013 12:30

Borttagen

Avatar


''jag har sett när du har sex med luke när jag ''sover'' fast jag sover inte så jag har sett dig!'' ''nån hoppar upp och ner på en penis som ser lite ut som min och är nära mig'' ''ibland känns det tillochmed som att det var min penis..'' halv skrek jag

21 aug, 2013 13:31

Borttagen

Avatar


" Va! Jag har ALDRIG haft sex med Luke!" Skrek jag

( Hur ska detta sluta? Hur har Mas sett sånt som inte är sant?)

21 aug, 2013 13:42

Borttagen

Avatar


(''ibland känns det tillochmed som att det är min penis..'' ,fattar du?, det är kelly som har sex med mas när han sover inte med luke när de är vakna)

''men vem har du haft sex med då, jackson?'' röt jag

21 aug, 2013 13:50

Borttagen

Avatar


" Jag har bara haft sex med dig älskling!" Sa jag och kände hur tårarna kom

21 aug, 2013 13:51

1 2 3 ... 234 235 236 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.