Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
EN STOR FET KOMPLIMANG TILL MIG SJÄLV FÖR ATT JAG UPPDATERADE MIN BLOGG HTTP://CHILDHOODLIGHT.BLOGSPOT.COM EFTER TVÅ MÅNADER.
GO CHILDIS!
15 okt, 2011 23:19 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av childhoodlight: EN STOR FET KOMPLIMANG TILL MIG SJÄLV FÖR ATT JAG UPPDATERADE MIN BLOGG HTTP://CHILDHOODLIGHT.BLOGSPOT.COM EFTER TVÅ MÅNADER. GO CHILDIS! good job! ![]()
15 okt, 2011 23:25 |
|
childhoodlight
Elev |
15 okt, 2011 23:31 |
|
superman
Elev |
Skrivet av childhoodlight: EN STOR FET KOMPLIMANG TILL MIG SJÄLV FÖR ATT JAG UPPDATERADE MIN BLOGG HTTP://CHILDHOODLIGHT.BLOGSPOT.COM EFTER TVÅ MÅNADER. GO CHILDIS! JAAAAAAAA, STOR KOMPLIMANG TILL DIG! Tycker om din blogg vettu, den är så fin 15 okt, 2011 23:33 |
|
Maharajah
Elev |
Idag vill jag först ge komplimang till mig själv som lyckades ta min in hit till Mugglis igen för första gången på typ en vecka. Det är rätt långt uppehåll för att vara jag!
Har dessutom haft typ en hel månad då jag varit väldigt oaktiv... Sedan en FET komplimang till alla där ute som jag inte brukar prata med, bara för att jag inte konvar med er så betyder det inte att jag inte gillar er! Gillar er alla. Vi borde pma mer. Skriv till mig, jag bits inte! Puss! 15 okt, 2011 23:36 |
|
kinshaw
Elev |
15 okt, 2011 23:37 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh... Luna 1 Ger du verkligen MIG en komplimang? (Hoppas jag inte såg fel.) *GLÄDJETÅRAR* Måste bara säga att jag blev grymt glad, eftersom dethär är min andra komplimang här (om jag inte missat något) och du förtjänar: hundra komplmanger för att du glädjer människor så mycket så... det går inte att nämna hundra komplimanger för att du är rolig, smart och hjälper andra hundra komplimanger för att du är snäll och när du inte är inne under mer än en dag börjar vi sakna dig så förskräckligt. ♥ (Vill lära känna dig bättre...) Jag ger tyvärr inga koplimanger till någon annan idag, okej en till koplimang måste jag ge, men förutom det går alla dagens koplimanger till den ovannämde. (Sa jag att du är amazing, bäst och hundra andra saker?) Men min andra koplimang går till Ina, för att hon orkar stötta mig vad jag än får för mig och orkar ugglaposta sönder meddelande-ikonen. Man blir glad av dig. ♥ Men omg, tack så sjukt mycket! Det betyder så sjukt mycket att folk skriver sådant. Det gör mig så sjukt glad, tack så sjukt myclet! Tack, tack, tack.
Tumblr.
15 okt, 2011 23:49 |
|
TheBoggart
Elev |
Slår mig själv med trasa för, ack så inaktiv jag har varit!
childhoodlight: Tack, för de orden! Och för att du verkar vara en mycket kärleksfull och klok person! ♥ Isis Alexima: I love you, you're the best, I wanna grow old with you. Yep, du är helt enkelt episk! ♥
15 okt, 2011 23:54 |
|
Tonkss
Elev |
Nu kommer ännu en komplimang till childhoodlight; Tack för ditt stöd i skriva av sig-tråden, sötnos! ♥
16 okt, 2011 00:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheBoggart: Isis Alexima: I love you, you're the best, I wanna grow old with you. Yep, du är helt enkelt episk! ♥ I LOVE YOU TOO. Let's grow old and hold hands. Nah, let's grow old while holding hands. Or something. Never mind. ♥ 16 okt, 2011 00:14 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen