Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Ja, synd. Ska vi fortsätta rolla nu?
jag är jättecoolig älska mig plz 26 okt, 2013 18:48 |
|
Borttagen
|
ok
26 okt, 2013 18:53 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vänder mig bort från henne
jag är jättecoolig älska mig plz 26 okt, 2013 19:07 |
|
ginny 23
Elev |
30 okt, 2013 19:42 |
|
Queen Boo
Elev |
''Ja, underbare professor? Eller får jag säga min hjälte? Jag ska lyssna på allt du har att säga, för det intresserar mig så mycket'' sa jag med överdrivet artig röst.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 19:44 |
|
Borttagen
|
Jag springer bort ifrån tjejerna
30 okt, 2013 19:45 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vänder mig mot McGonagall igen
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 19:46 |
|
ginny 23
Elev |
30 okt, 2013 19:48 |
|
Borttagen
|
jag klättrar upp i ett träd
30 okt, 2013 19:48 |
|
Queen Boo
Elev |
''Hmm... Får jag fundera på det? Jag är ganskaupptagen. Jag kan skicka en uggla efter att jag har kollat min kalender när det passar?''
jag är jättecoolig älska mig plz 30 okt, 2013 19:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen