Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Miskel: Omeglade precis med en person som inte gillade Rachel, och jag fick lust att slå min näve genom datorskärmen. Haha, jag har problem. hmm. jag älskar inte Rachel direkt. M..men Rachel! Savi, övertala henne D:!
18 sep, 2012 20:24 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Miskel: Omeglade precis med en person som inte gillade Rachel, och jag fick lust att slå min näve genom datorskärmen. Haha, jag har problem. Ååh, känner samma sak på typ twitter när de bara hatar haha.. Jag menar, sure, man behöver inte älska Rachel, men det hade inte vart något Glee utan Rachel.. ♥ 18 sep, 2012 20:37 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Omeglade precis med en person som inte gillade Rachel, och jag fick lust att slå min näve genom datorskärmen. Haha, jag har problem. Ååh, känner samma sak på typ twitter när de bara hatar haha.. Jag menar, sure, man behöver inte älska Rachel, men det hade inte vart något Glee utan Rachel.. ♥ Precis, hon bara skrev om hur mycket hon hatade henne och jag dog. Haha, nrj men det var inte najs...
18 sep, 2012 20:40 |
|
Luna Chang
Elev |
Asså Åh♥ Jag bara älskar allt♥
Hej 18 sep, 2012 20:41 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Omeglade precis med en person som inte gillade Rachel, och jag fick lust att slå min näve genom datorskärmen. Haha, jag har problem. Ååh, känner samma sak på typ twitter när de bara hatar haha.. Jag menar, sure, man behöver inte älska Rachel, men det hade inte vart något Glee utan Rachel.. ♥ Precis, hon bara skrev om hur mycket hon hatade henne och jag dog. Haha, nrj men det var inte najs... Gosh, hatar sånt 18 sep, 2012 20:42 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Omeglade precis med en person som inte gillade Rachel, och jag fick lust att slå min näve genom datorskärmen. Haha, jag har problem. Ååh, känner samma sak på typ twitter när de bara hatar haha.. Jag menar, sure, man behöver inte älska Rachel, men det hade inte vart något Glee utan Rachel.. ♥ Precis, hon bara skrev om hur mycket hon hatade henne och jag dog. Haha, nrj men det var inte najs... Gosh, hatar sånt Ja! Du tar orden ur min mun. Alla är så ensidiga och vägrar prova på olika synvinklar.
18 sep, 2012 20:44 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Omeglade precis med en person som inte gillade Rachel, och jag fick lust att slå min näve genom datorskärmen. Haha, jag har problem. Ååh, känner samma sak på typ twitter när de bara hatar haha.. Jag menar, sure, man behöver inte älska Rachel, men det hade inte vart något Glee utan Rachel.. ♥ Precis, hon bara skrev om hur mycket hon hatade henne och jag dog. Haha, nrj men det var inte najs... Gosh, hatar sånt Ja! Du tar orden ur min mun. Alla är så ensidiga och vägrar prova på olika synvinklar. Precis! De är typ samma för mig som när en massa hatar på Murphy, jag menar.. utan Murphy, inget Glee, right? 18 sep, 2012 20:53 |
|
hyperion
Elev |
18 sep, 2012 21:09 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Miskel: Omeglade precis med en person som inte gillade Rachel, och jag fick lust att slå min näve genom datorskärmen. Haha, jag har problem. Ååh, känner samma sak på typ twitter när de bara hatar haha.. Jag menar, sure, man behöver inte älska Rachel, men det hade inte vart något Glee utan Rachel.. ♥ Precis, hon bara skrev om hur mycket hon hatade henne och jag dog. Haha, nrj men det var inte najs... Gosh, hatar sånt Ja! Du tar orden ur min mun. Alla är så ensidiga och vägrar prova på olika synvinklar. Precis! De är typ samma för mig som när en massa hatar på Murphy, jag menar.. utan Murphy, inget Glee, right? Jag älskar Ryan!!!! ILOVEHIM
18 sep, 2012 21:12 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Miskel: Omeglade precis med en person som inte gillade Rachel, och jag fick lust att slå min näve genom datorskärmen. Haha, jag har problem. Been there ^^ EmahS: Spoiler: Tryck här för att visa! You want me to continue?
18 sep, 2012 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen