Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fantasia
Elev |
13 dec, 2011 18:48 |
|
Borttagen
|
Näää, de försöker ju döda en...
PUM har/har haft en förälskelse på Monsteröga? 13 dec, 2011 18:50 |
|
Sirius_Musta
Elev |
förstår inte din fråga. menar du om jag varit eller är kär i Moody? :O om så är fallet så nej, men han är grym.
PUM har blöta sockar.
14 dec, 2011 00:00 |
|
Savi
Elev |
14 dec, 2011 04:13 |
|
MizzNina
Elev |
Nej.
PUM vaknade av dunderåska inatt??? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 dec, 2011 05:48 |
|
Sirius_Musta
Elev |
14 dec, 2011 11:17 |
|
Borttagen
|
Japp
PUM kommer fira jul utomlands. 14 dec, 2011 12:38 |
|
MizzNina
Elev |
Fel.
PUM lyssnar på julmusik just nu? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 dec, 2011 12:41 |
|
Borttagen
|
Fel. Ingen musik påslagen (än så länge)
PUM skriver egna dikter. 14 dec, 2011 12:46 |
|
Rawenclaw98
Elev |
14 dec, 2011 14:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen