@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
Säsong 5 av Buffy... Jag bara gråtergråtergråter. Tänkte att jag visste ju vad som skulle hända, men det slog värre än det gjorde för 15 år sedan när man såg det för första gången. So much feelings.
30 jan, 2017 23:36 |
|
Borttagen
|
Begagnat PS2: Köpt och dumpat hos mitt blivande hem. Dock är det typ ett halvår kvar tills jag flyttar... But still, mitt rum behöver rensas innan ändå
30 jan, 2017 23:49 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har precis sett Sea Wall. Hört så mycket bra om den.
Bara en halvtimme av Andrew Scotts karaktär som berättar. Den fick mig att skratta i början, men på slutet grät jag. Alla känslor som bara... dök upp och allt. Jag borde ha väntat med att se den, känner jag nu.
31 jan, 2017 02:13 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Vad händer egentligen.. Tror jag har sovit i sju timmar redan, och klockan är ju bara barnet.
31 jan, 2017 02:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av L'Amour et Psyché: Vad händer egentligen.. Tror jag har sovit i sju timmar redan, och klockan är ju bara barnet. Hade lätt kunnat däcka varje dag bara för att vara vaken under natten istället, det känns bara.. så mycket mer naturligt för mig att vara vaken såhär dags.. 31 jan, 2017 03:18 |
|
Aydane
Elev |
Nätter är mysiga. Inga grannar som renoverar, ungar som skriker på gården eller solljus som trotsar persiennerna.
Och så klart, det där att man kan dricka druvjuice utan dåligt samvete. 31 jan, 2017 03:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Aydane: Nätter är mysiga. Inga grannar som renoverar, ungar som skriker på gården eller solljus som trotsar persiennerna. Och så klart, det där att man kan dricka druvjuice utan dåligt samvete. Lite 'efter-apokalyptisk'.. but, with a lot of juice! .. varför dåligt samvete? 31 jan, 2017 03:45 |
|
Meowsy
Elev |
Jag vaknades upp till kraftiga slagljud som fick hela trapphuset att skaka. Det visade sig vara polisen som ännu en gång har gripit min läskiga granne. Undrar vad han gjort den här gången..
31 jan, 2017 04:47 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Emmi: Min bösta kompis är jävligt arg på mig och jag vet inte vad jag gjort? Jag har väntat i 1 vecka på att hon ska lugna sig.. -_- Har en likadan kompis. Hon säger aldrig vad hon är sur på, hon bara ignorerar mig. Men skriv ett sms eller något och förklara hur du känner Set är första gpngen och jag tror jag vet varför hin mår dåligt och det är dörför hin stöter bort mig men jag måsta väl bara hålla avstånd..
31 jan, 2017 06:23 |
|
thecellabration
Elev |
försöker sjukanmäla mig vilket en gör genom att ringa kommunens registreringstjänst och skriva in sitt personnummer och jag har försökt 5 gånger men den bara "numret du angav är inte giltigt :---)" alltså?????? jag kan mitt personnummer?????? jag vet att jag inte skriver fel?????????? let me live
edit: nu gick det :--) på sjätte försöket :--) 31 jan, 2017 08:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen