@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Min bösta kompis är jävligt arg på mig och jag vet inte vad jag gjort? Jag har väntat i 1 vecka på att hon ska lugna sig.. -_-
30 jan, 2017 21:08 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Emmi: Min bösta kompis är jävligt arg på mig och jag vet inte vad jag gjort? Jag har väntat i 1 vecka på att hon ska lugna sig.. -_- Har en likadan kompis. Hon säger aldrig vad hon är sur på, hon bara ignorerar mig. Men skriv ett sms eller något och förklara hur du känner
30 jan, 2017 21:12 |
|
Borttagen
|
jag beställde en overpricead t-shirt från the 1975,,,, i regret nothing
30 jan, 2017 21:16 |
|
Borttagen
|
Jag skrev just mail till mig själv, till min jobbmail. Galenskapen är nära...
Men jag tänkte att jag vill ha ett uppmuntrande mail att läsa när jag kommer till jobbet i morgon... alla andra vill bara klaga (eller ja, det är mest bara en person som klagar) eller ha hjälp med saker, så vill jag ha uppmuntrande epost får jag fixa det själv! 30 jan, 2017 21:19 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Dashie97: Jag hatar dom där, dom får väl säga kex med k om dom vill men dom behöver inte vara bitchar om det Ehm okej...tycker allt att de är lite roliga i alla fall men visst alla har olika åsikter ✩✩✩ 30 jan, 2017 21:26 |
|
Meowsy
Elev |
Hade slut på body lotion så var "tvungen" att smörja in mig kokosolja.. Nog det bästa jag gjort idag, blev så mjuk och glansig
30 jan, 2017 21:28 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Dashie97: Jag hatar dom där, dom får väl säga kex med k om dom vill men dom behöver inte vara bitchar om det Ehm okej...tycker allt att de är lite roliga i alla fall men visst alla har olika åsikter Sant Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 30 jan, 2017 21:29 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Jag skrev just mail till mig själv, till min jobbmail. Galenskapen är nära... Men jag tänkte att jag vill ha ett uppmuntrande mail att läsa när jag kommer till jobbet i morgon... alla andra vill bara klaga (eller ja, det är mest bara en person som klagar) eller ha hjälp med saker, så vill jag ha uppmuntrande epost får jag fixa det själv! Det här påminde mig om en sida, https://www.futureme.org/ där man kan skriva mejl till sig själv och sätta ett datum när man vill få det! Man kan bli så himla glad, särskilt om man hunnit glömma att man gjorde det, haha.
30 jan, 2017 21:31 |
|
Borttagen
|
30 jan, 2017 22:05 |
|
PotterHead4evr
Elev |
30 jan, 2017 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen