@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
30 jan, 2017 19:03 |
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Haha!! Tycker att det är jättelyxigt Det är utveckligsamtal hela denna vecka därför går vi kortare dagar. Gillar verkligen inte samtal Inte jag häller jag blir alltid nervös.... Ja, det hela blir ju mycket bättre när man har elevledda utvecklingssamtal också! Sitta i ett rum tillsammans med sina föräldrar och sin mentor och försöka leda ett samtal om en själv och hur det går för en i skolan. Stelt... Har imorgon! Jippie! Längtar till dess! Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 30 jan, 2017 19:04
Detta inlägg ändrades senast 2017-01-30 kl. 19:07
|
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Haha!! Tycker att det är jättelyxigt Det är utveckligsamtal hela denna vecka därför går vi kortare dagar. Gillar verkligen inte samtal Inte jag häller jag blir alltid nervös.... Man blir ju bara grillad av läraren och föräldrarna. Haha
30 jan, 2017 19:04 |
|
Choixpeau
Elev |
Jag insåg just att i princip alla inlägg jag skriver här på Mugglis handlar om Dan och Phil och att jag dör över någonting.
Also, jag har några mysko eksem på min hand så jag kommer antagligen dö. Insåg precis att det här inlägget också handlar om Dan, Phil och att dö. This is my "life". aaaaaa 30 jan, 2017 19:05 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av Sprout: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Haha!! Tycker att det är jättelyxigt Det är utveckligsamtal hela denna vecka därför går vi kortare dagar. Gillar verkligen inte samtal Inte jag häller jag blir alltid nervös.... Ja, det hela blir ju mycket bättre när man har elevledda utvecklingssamtal också! Sitta i ett rum tillsammans med sina föräldrar och sin mentor och försöka leda ett samtal om en själv och hur det går för en i skolan. Stelt... Har imorgon! Jippie! Längtar till dess! Neeej, vad stelt!! Har på Torsdag...
30 jan, 2017 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Sprout: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Haha!! Tycker att det är jättelyxigt Det är utveckligsamtal hela denna vecka därför går vi kortare dagar. Gillar verkligen inte samtal Inte jag häller jag blir alltid nervös.... Ja, det hela blir ju mycket bättre när man har elevledda utvecklingssamtal också! Sitta i ett rum tillsammans med sina föräldrar och sin mentor och försöka leda ett samtal om en själv och hur det går för en i skolan. Stelt... Har imorgon! Jippie! Längtar till dess! Neeej, vad stelt!! Har på Torsdag... Jag har kanske i April.... 30 jan, 2017 19:08 |
|
Sprout
Elev |
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av Sprout: Skrivet av Borttagen: Skrivet av PotterHead4evr: Haha!! Tycker att det är jättelyxigt Det är utveckligsamtal hela denna vecka därför går vi kortare dagar. Gillar verkligen inte samtal Inte jag häller jag blir alltid nervös.... Ja, det hela blir ju mycket bättre när man har elevledda utvecklingssamtal också! Sitta i ett rum tillsammans med sina föräldrar och sin mentor och försöka leda ett samtal om en själv och hur det går för en i skolan. Stelt... Har imorgon! Jippie! Längtar till dess! Neeej, vad stelt!! Har på Torsdag... Ja, stelt blir det! Dessutom får vi planera dessa samtal själva och sedan gå ut och öva med en klasskamrat... Ibland är det tur att vi bara har det en gång per termin! Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 30 jan, 2017 19:08 |
|
Beben
Elev |
har ett ställe jag vill praoa på som jag kan praoa på, men kmr bara jobba i typ 3h per dag då och det känns inte så bra tbh...
30 jan, 2017 19:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Beben: har ett ställe jag vill praoa på som jag kan praoa på, men kmr bara jobba i typ 3h per dag då och det känns inte så bra tbh... guuu vad skönt. Jag hade ett ställe jag ville praoa på och jag kom dit. Nu jobbar jag 16 timmar varje dag....puuuust 30 jan, 2017 19:17 |
|
Frivolt
Elev |
Har hoppas omkring till musik med min systerdotter idag xD jäklar vars får de all energi ifrån?! Jag hoppade och dansade kanske hälften av tiden av det hon gjorde och jag är helt död xD
30 jan, 2017 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen