@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mysko
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av mysko: Fyller år idag. Grattis! Skrivet av Borttagen: Skrivet av mysko: Fyller år idag. Grattis! Stort tack! Don´t worry be HAPPY! 30 jan, 2017 15:49 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av mysko: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av mysko: Fyller år idag. Grattis! Skrivet av Borttagen: Skrivet av mysko: Fyller år idag. Grattis! Stort tack! Grattis
30 jan, 2017 15:49 |
|
mysko
Elev |
PotterHead4evr Tack!
Don´t worry be HAPPY! 30 jan, 2017 15:51 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag skickade precis in ett skolarbete jag legat efter med och hatat så i flera månader. Jag hoppas bara att eländet blir godkänt och klarar opponeringen så att jag aldrig någonsin behöver läsa eller göra något med detta arbete igen.
30 jan, 2017 17:07 |
|
theLilyPotter
Elev |
30 jan, 2017 18:44 |
|
PotterHead4evr
Elev |
30 jan, 2017 18:48 |
|
theLilyPotter
Elev |
30 jan, 2017 18:48 |
|
thecellabration
Elev |
vill tatuera mig när jag är i göteborg i början av sommaren men det är läskigt att boka tid och så måste en hitta en bra studio och komma på vad en vill göra för något ////: men det skulle vara mkt nice
30 jan, 2017 18:54 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Haha!! Tycker att det är jättelyxigt Det är utveckligsamtal hela denna vecka därför går vi kortare dagar. Gillar verkligen inte samtal
30 jan, 2017 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PotterHead4evr: Haha!! Tycker att det är jättelyxigt Det är utveckligsamtal hela denna vecka därför går vi kortare dagar. Gillar verkligen inte samtal Inte jag häller jag blir alltid nervös.... 30 jan, 2017 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen