@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 jan, 2017 17:54 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av thecellabration: folk har fkn skrivit på anslagstavlan att det bara finns två kön och jag vill skriva någonting som svar men det funkar inte att posta ))) anyway om någon transfob ser detta, hej jag är en äkta ickebinär person och vi existerar!!!! det finns mer än 2 kön, och vi har alltid funnits!!!!! och om ni vill diskutera det, civiliserat, så får ni jättegärna skriva till mig så att jag kan förklara :---) (jag har inte ork till att bråka om det dock jag mår inte bra så bara seriösa människor som är villiga att lyssna okej – jag kan lyssna på era tankar också) Nej Det är en Hashtag #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönlellantjejochkille PJ club skapade den igår när en mugglis dök upp och började låtsas vara Hitler och sa att alla vi var dumma i huvudet. Och att det inte finns fler än två kön. Han förolämpade mina vänner som är icke binära och demigirl etc. Det är bara det att hashtagen är för liten för att få plats. Hoppas du inte tig illa upp Ah såg att andra hade skrivit med stor text på anslagstavlan. 29 jan, 2017 18:18 |
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av thecellabration: folk har fkn skrivit på anslagstavlan att det bara finns två kön och jag vill skriva någonting som svar men det funkar inte att posta ))) anyway om någon transfob ser detta, hej jag är en äkta ickebinär person och vi existerar!!!! det finns mer än 2 kön, och vi har alltid funnits!!!!! och om ni vill diskutera det, civiliserat, så får ni jättegärna skriva till mig så att jag kan förklara :---) (jag har inte ork till att bråka om det dock jag mår inte bra så bara seriösa människor som är villiga att lyssna okej – jag kan lyssna på era tankar också) Nej Det är en Hashtag #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönlellantjejochkille PJ club skapade den igår när en mugglis dök upp och började låtsas vara Hitler och sa att alla vi var dumma i huvudet. Och att det inte finns fler än två kön. Han förolämpade mina vänner som är icke binära och demigirl etc. Det är bara det att hashtagen är för liten för att få plats. Hoppas du inte tig illa upp Ah såg att andra hade skrivit med stor text på anslagstavlan. jo det såg jag också det är en bra hashtag!!! men folk har även skrivit "det finns bara 2 kön", det var det jag reagerade på :^) 29 jan, 2017 18:24 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av thecellabration: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av thecellabration: folk har fkn skrivit på anslagstavlan att det bara finns två kön och jag vill skriva någonting som svar men det funkar inte att posta ))) anyway om någon transfob ser detta, hej jag är en äkta ickebinär person och vi existerar!!!! det finns mer än 2 kön, och vi har alltid funnits!!!!! och om ni vill diskutera det, civiliserat, så får ni jättegärna skriva till mig så att jag kan förklara :---) (jag har inte ork till att bråka om det dock jag mår inte bra så bara seriösa människor som är villiga att lyssna okej – jag kan lyssna på era tankar också) Nej Det är en Hashtag #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönlellantjejochkille PJ club skapade den igår när en mugglis dök upp och började låtsas vara Hitler och sa att alla vi var dumma i huvudet. Och att det inte finns fler än två kön. Han förolämpade mina vänner som är icke binära och demigirl etc. Det är bara det att hashtagen är för liten för att få plats. Hoppas du inte tig illa upp Ah såg att andra hade skrivit med stor text på anslagstavlan. jo det såg jag också det är en bra hashtag!!! men folk har även skrivit "det finns bara 2 kön", det var det jag reagerade på :^) Förstår varför du blev upprörd. 29 jan, 2017 18:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av thecellabration: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av thecellabration: folk har fkn skrivit på anslagstavlan att det bara finns två kön och jag vill skriva någonting som svar men det funkar inte att posta ))) anyway om någon transfob ser detta, hej jag är en äkta ickebinär person och vi existerar!!!! det finns mer än 2 kön, och vi har alltid funnits!!!!! och om ni vill diskutera det, civiliserat, så får ni jättegärna skriva till mig så att jag kan förklara :---) (jag har inte ork till att bråka om det dock jag mår inte bra så bara seriösa människor som är villiga att lyssna okej – jag kan lyssna på era tankar också) Nej Det är en Hashtag #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönlellantjejochkille PJ club skapade den igår när en mugglis dök upp och började låtsas vara Hitler och sa att alla vi var dumma i huvudet. Och att det inte finns fler än två kön. Han förolämpade mina vänner som är icke binära och demigirl etc. Det är bara det att hashtagen är för liten för att få plats. Hoppas du inte tig illa upp Ah såg att andra hade skrivit med stor text på anslagstavlan. jo det såg jag också det är en bra hashtag!!! men folk har även skrivit "det finns bara 2 kön", det var det jag reagerade på :^) Förstår mig inte på folk som säger att det bara finns två kön och säger att Icke binär inte existerar. Jag är icke binär och jag existerar och det är bara nonsens från människor som inte har vett i skallen.... 29 jan, 2017 18:27 |
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av thecellabration: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av thecellabration: folk har fkn skrivit på anslagstavlan att det bara finns två kön och jag vill skriva någonting som svar men det funkar inte att posta ))) anyway om någon transfob ser detta, hej jag är en äkta ickebinär person och vi existerar!!!! det finns mer än 2 kön, och vi har alltid funnits!!!!! och om ni vill diskutera det, civiliserat, så får ni jättegärna skriva till mig så att jag kan förklara :---) (jag har inte ork till att bråka om det dock jag mår inte bra så bara seriösa människor som är villiga att lyssna okej – jag kan lyssna på era tankar också) Nej Det är en Hashtag #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönlellantjejochkille PJ club skapade den igår när en mugglis dök upp och började låtsas vara Hitler och sa att alla vi var dumma i huvudet. Och att det inte finns fler än två kön. Han förolämpade mina vänner som är icke binära och demigirl etc. Det är bara det att hashtagen är för liten för att få plats. Hoppas du inte tig illa upp Ah såg att andra hade skrivit med stor text på anslagstavlan. jo det såg jag också det är en bra hashtag!!! men folk har även skrivit "det finns bara 2 kön", det var det jag reagerade på :^) Förstår mig inte på folk som säger att det bara finns två kön och säger att Icke binär inte existerar. Jag är icke binär och jag existerar och det är bara nonsens från människor som inte har vett i skallen.... yea precis och det är inte som att det är något nytt "påhitt" heller, det har alltid funnits kulturer runt om i världen som har pratat om mer än två kön. det är också orimligt och skadligt, en kan inte säga att det finns två kön och definiera dessa efter hur ens genitalier ser ut, för att långt ifrån alla människor föds ens så. det finns folk som är intersex, i de allra flesta länder blir de ändå tilldelade ett binärt kön redan vid födseln, och vissa opereras till och med för att matcha idéen om hur de "ska" se ut. sedan identifierar sig säkert många intersexpersoner som binära kön när de blir äldre, men många är ickebinära. att det finns mer än två kön är naturligt! vi existerar! (jag är inte intersex så har jag sagt något fel så ber jag om ursäkt) 29 jan, 2017 18:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av thecellabration: Skrivet av Borttagen: Skrivet av thecellabration: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av thecellabration: folk har fkn skrivit på anslagstavlan att det bara finns två kön och jag vill skriva någonting som svar men det funkar inte att posta ))) anyway om någon transfob ser detta, hej jag är en äkta ickebinär person och vi existerar!!!! det finns mer än 2 kön, och vi har alltid funnits!!!!! och om ni vill diskutera det, civiliserat, så får ni jättegärna skriva till mig så att jag kan förklara :---) (jag har inte ork till att bråka om det dock jag mår inte bra så bara seriösa människor som är villiga att lyssna okej – jag kan lyssna på era tankar också) Nej Det är en Hashtag #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönlellantjejochkille PJ club skapade den igår när en mugglis dök upp och började låtsas vara Hitler och sa att alla vi var dumma i huvudet. Och att det inte finns fler än två kön. Han förolämpade mina vänner som är icke binära och demigirl etc. Det är bara det att hashtagen är för liten för att få plats. Hoppas du inte tig illa upp Ah såg att andra hade skrivit med stor text på anslagstavlan. jo det såg jag också det är en bra hashtag!!! men folk har även skrivit "det finns bara 2 kön", det var det jag reagerade på :^) Förstår mig inte på folk som säger att det bara finns två kön och säger att Icke binär inte existerar. Jag är icke binär och jag existerar och det är bara nonsens från människor som inte har vett i skallen.... yea precis och det är inte som att det är något nytt "påhitt" heller, det har alltid funnits kulturer runt om i världen som har pratat om mer än två kön. det är också orimligt och skadligt, en kan inte säga att det finns två kön och definiera dessa efter hur ens genitalier ser ut, för att långt ifrån alla människor föds ens så. det finns folk som är intersex, i de allra flesta länder blir de ändå tilldelade ett binärt kön redan vid födseln, och vissa opereras till och med för att matcha idéen om hur de "ska" se ut. sedan identifierar sig säkert många intersexpersoner som binära kön när de blir äldre, men många är ickebinära. att det finns mer än två kön är naturligt! vi existerar! (jag är inte intersex så har jag sagt något fel så ber jag om ursäkt) Och det blir väldigt jobbigt när andra (som de här två) inte accepterar för det kön man har och inte säger "att det är något vi människor har hittat på" för vi har inte bara hittat på Icke binär och andra kön utom också Tjej och Kille! 29 jan, 2017 18:42 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av thecellabration: Skrivet av Borttagen: Skrivet av thecellabration: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av thecellabration: folk har fkn skrivit på anslagstavlan att det bara finns två kön och jag vill skriva någonting som svar men det funkar inte att posta ))) anyway om någon transfob ser detta, hej jag är en äkta ickebinär person och vi existerar!!!! det finns mer än 2 kön, och vi har alltid funnits!!!!! och om ni vill diskutera det, civiliserat, så får ni jättegärna skriva till mig så att jag kan förklara :---) (jag har inte ork till att bråka om det dock jag mår inte bra så bara seriösa människor som är villiga att lyssna okej – jag kan lyssna på era tankar också) Nej Det är en Hashtag #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönlellantjejochkille PJ club skapade den igår när en mugglis dök upp och började låtsas vara Hitler och sa att alla vi var dumma i huvudet. Och att det inte finns fler än två kön. Han förolämpade mina vänner som är icke binära och demigirl etc. Det är bara det att hashtagen är för liten för att få plats. Hoppas du inte tig illa upp Ah såg att andra hade skrivit med stor text på anslagstavlan. jo det såg jag också det är en bra hashtag!!! men folk har även skrivit "det finns bara 2 kön", det var det jag reagerade på :^) Förstår mig inte på folk som säger att det bara finns två kön och säger att Icke binär inte existerar. Jag är icke binär och jag existerar och det är bara nonsens från människor som inte har vett i skallen.... yea precis och det är inte som att det är något nytt "påhitt" heller, det har alltid funnits kulturer runt om i världen som har pratat om mer än två kön. det är också orimligt och skadligt, en kan inte säga att det finns två kön och definiera dessa efter hur ens genitalier ser ut, för att långt ifrån alla människor föds ens så. det finns folk som är intersex, i de allra flesta länder blir de ändå tilldelade ett binärt kön redan vid födseln, och vissa opereras till och med för att matcha idéen om hur de "ska" se ut. sedan identifierar sig säkert många intersexpersoner som binära kön när de blir äldre, men många är ickebinära. att det finns mer än två kön är naturligt! vi existerar! (jag är inte intersex så har jag sagt något fel så ber jag om ursäkt) Och det blir väldigt jobbigt när andra (som de här två) inte accepterar för det kön man har och inte säger "att det är något vi människor har hittat på" för vi har inte bara hittat på Icke binär och andra kön utom också Tjej och Kille! Och om man liksom pratar om Gud, han med stort G, även kallad Allah, så har h*n inte något kön. Och det är typ bara några miljarder som tror på någon av de abrahamitiska religionerna. Varför stava rätt när man kan stava fel? 29 jan, 2017 20:23 |
|
Beben
Elev |
29 jan, 2017 20:51 |
|
Lazarus
Prefekt |
När man är påverkad av smärtstillande och bara sitter och målar/skriver Moriarty-inspirerade grejer på tekoppar, och samtidigt sjunger gamla poplåtar ♥
Nu måste det bara torka i några timmar, så får vi se sen hur det ser ut. So far so good tho.
29 jan, 2017 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen