@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 jan, 2017 09:22 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Jag har lärt mig en väldigt viktigt sak idag! #Detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille same here #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille Tack LunaLovegood123 Tack EMMA! Det är jag som ska tacka er för att ni är mina bästa vänner. Jag har lärt mig jättemycket om att vara Icke Binär och Demigirl thanks for you. Mycket mer än jag någonsin gjort i skolan. Jag kommer alltid stå upp för mina vänner även om jag har blivit slagen och mobbad för det så kommer jag ändå slåss för det som är rätt Tack Emma du är en fin vän!♥ Jag skulle aldrig ge upp om någon bråka med mina vänner om de bråkar med er så bråkar de med mig! Vi kommer alltid att hjälpa varandra Jag har kanske blivit mobbad Kastad i taggbuskar, fått mina vantar slängda i toaletten och kissade på men det har gjort mig till personen jag är idag. Men fortfarande ingen rätt att göra så! Jag hoppas att du mår bättre Emma!♥ Jag är stolt över att ha lärt känna er alla! nej ingen har rätt att göra så!! Emma, hoppas allt är bättre♥ Vi finns alltid här för dig ska du veta! Samma här! Vi finns alltid här för dig om du vill prata!♥♥ Jag vet och det är jag jättetacksam för #detfinnsfleränbaratvåköndefinnsmassakönmellantjejochkille ♥ 29 jan, 2017 10:16 |
|
thecellabration
Elev |
min bästa väns föräldrar skrev precis att vi inte behöver tänka på vandrarhem inför den andra green day konserten för de har bokat rum till oss på gothia towers 20-22 juni (som typ studentpresent eller något) :^^^^)
så jag kommer spendera min födelsedag i göteborg, dagen efter ska vi se green day igen, och sedan har vi ytterligare en dag i göteborg så nice :^) 29 jan, 2017 10:58 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Längtar till April!!!
Fortsättningen av en av mina favoritserier kommer ut då. Jag och mina två kusiner ska till London och gå på The Making of Harry Potter. Är jättetaggad
29 jan, 2017 11:27 |
|
Borttagen
|
Ålder 31
Foruminlägg 311 Forumbetyg +113 :o 29 jan, 2017 13:34 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ålder 31 Foruminlägg 311 Forumbetyg +114 :o Ruin'd it for you 29 jan, 2017 13:37 |
|
Lazarus
Prefekt |
Dålig dag idag, med nervsmärtor och jobbiga tankar.
Så ska sitta i köket och försöka skriva på min dåliga fanfiction, because why not!
29 jan, 2017 15:38 |
|
Thalia Malfoy
Elev |
29 jan, 2017 16:11 |
|
Ella01
Elev |
Åh jag saknar tiden då jag var liten, tiden då jag precis hade kastat mig in i Harry Potters värld och var fast. Det blir aldrig samma sak igen.
✩✩✩ 29 jan, 2017 16:32 |
|
thecellabration
Elev |
folk har fkn skrivit på anslagstavlan att det bara finns två kön och jag vill skriva någonting som svar men det funkar inte att posta )))
anyway om någon transfob ser detta, hej jag är en äkta ickebinär person och vi existerar!!!! det finns mer än 2 kön, och vi har alltid funnits!!!!! och om ni vill diskutera det, civiliserat, så får ni jättegärna skriva till mig så att jag kan förklara :---) (jag har inte ork till att bråka om det dock jag mår inte bra så bara seriösa människor som är villiga att lyssna okej – jag kan lyssna på era tankar också) 29 jan, 2017 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen