Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: När som helst , önskar att min crush hade kik D: Känns liksom som om det inte passar xD Vågar inte, har gjort I vilket sammanhang? Lite olika, två gånger efter ja, när man brukar göra det och en eller två gånger annars! Lycka till ♥ Åh tack!
11 apr, 2013 20:40 |
|
Elma00
Elev |
Ok... om det vissar sig att han inte gillar mig kommer jag dö. mitt liv skulle serist sluta fungera, då jag är så säker
11 apr, 2013 20:48 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
11 apr, 2013 20:50 |
|
Måntass
Elev |
Jag vet att du inte älskar mig. Varför skulle du då sluta svara på mina meddelanden?
Jag vet att du inte älskar mig. Det är rätt uppenbart då du inte angagerar dig i mig. Jag vet att du inte älskar mig. Du säger att du har svårt att bli kär, och att bli kär i mig är nog ännu svårare. Jag saknar dig, och det värker inom mig varje dag. Ändå finns det ingenting jag kan göra. ![]()
11 apr, 2013 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Måntass: Jag vet att du inte älskar mig. Varför skulle du då sluta svara på mina meddelanden? Jag vet att du inte älskar mig. Det är rätt uppenbart då du inte angagerar dig i mig. Jag vet att du inte älskar mig. Du säger att du har svårt att bli kär, och att bli kär i mig är nog ännu svårare. Jag saknar dig, och det värker inom mig varje dag. Ändå finns det ingenting jag kan göra. Naaaawww :3 11 apr, 2013 22:49 |
|
HannaPanna
Elev |
Han skrev typ jättefina saker om mig och det gick faktiskt bra att chatta med honom, nu måste jag bara komma på ett sätt för att få det att fungera irl också xD
13 apr, 2013 09:50 |
|
Dramione99
Elev |
Min crush verkar inte vidare intresserad, så varför hoppas i hemlighet att han ska titta på mig och le lite? Nej, nu ska jag inte deppa över honom mer. (För det var inte så seriöst ändå ..). Han var visat intresse när jag börjat sluta hoppas ..., bläää. Jag orkar inte mer. Nu ska jag hitta en annan att titta på varje dag i skolan.
13 apr, 2013 10:48 |
|
123vilde453
Elev |
Ok....
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 13 apr, 2013 10:56 |
|
Tuggrus
Elev |
So we went together.. then after two days we broke up.. and after one week we got together again..
Life is such an rollercoaster xD MUMS! 13 apr, 2013 16:07 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Tuggrus: So we went together.. then after two days we broke up.. and after one week we got together again.. Life is such an rollercoaster xD Sååå, är ni tillsammans nu??
http://Kaosregn.blogg.se
13 apr, 2013 17:16 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen