Tumblr (diskussionstråd)
Forum > Off Topic > Tumblr (diskussionstråd)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
15 mar, 2012 16:45 |
|
Stranger
Elev |
Alla(vet inte hur många) som föjler mig som är här från mugglis förlåt för idag. Men ni får stå ut med att jag rebloggar en massa Klaine för att det har gått 1 år! De firar 1 år idag så.
15 mar, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: OOOOJJ!!! Har skrivit 3333 posts.. ♥ På typ någon vecka. ;s Hehe, ja.. Fast jag har fått ''the daily post limit'' varje dag, så jag har ju postat så mycket som jag kan varje dag typ. :3 15 mar, 2012 17:57 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: oj!! Jag har postat 83 och jag har haft den i två veckor! X)Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: OOOOJJ!!! Har skrivit 3333 posts.. ♥ På typ någon vecka. ;s Hehe, ja.. Fast jag har fått ''the daily post limit'' varje dag, så jag har ju postat så mycket som jag kan varje dag typ. :3
15 mar, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: oj!! Jag har postat 83 och jag har haft den i två veckor! X) Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: OOOOJJ!!! Har skrivit 3333 posts.. ♥ På typ någon vecka. ;s Hehe, ja.. Fast jag har fått ''the daily post limit'' varje dag, så jag har ju postat så mycket som jag kan varje dag typ. :3 Oj, haha, liiite skillnad.. Men jag är så pass beroende av tumblr att jag är inne där hela tiden så. ^^ 15 mar, 2012 18:02 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej! Jag vet forfarande inte riktigt vad det går ut på men jag rebloggar mest saker när jag har tråkigt och inget annat, mer spännande för mig! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: oj!! Jag har postat 83 och jag har haft den i två veckor! X) Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: OOOOJJ!!! Har skrivit 3333 posts.. ♥ På typ någon vecka. ;s Hehe, ja.. Fast jag har fått ''the daily post limit'' varje dag, så jag har ju postat så mycket som jag kan varje dag typ. :3 Oj, haha, liiite skillnad.. Men jag är så pass beroende av tumblr att jag är inne där hela tiden så. ^^
15 mar, 2012 18:04 |
|
Stranger
Elev |
^Oj. Jag kommer ihåg de första veckorna jag var medlem jag bostade typ 400-500 posts.
15 mar, 2012 18:04 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Stranger: haha! Jag som tycker att jag har postat många saker!! Fast första veckan var jag ju inte direkt så aktiv! Men jag förljer inte så många heller så det blir inte så mycket att reblogga! ^Oj. Jag kommer ihåg de första veckorna jag var medlem jag bostade typ 400-500 posts.
15 mar, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: okej! Jag vet forfarande inte riktigt vad det går ut på men jag rebloggar mest saker när jag har tråkigt och inget annat, mer spännande för mig! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: oj!! Jag har postat 83 och jag har haft den i två veckor! X) Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: OOOOJJ!!! Har skrivit 3333 posts.. ♥ På typ någon vecka. ;s Hehe, ja.. Fast jag har fått ''the daily post limit'' varje dag, så jag har ju postat så mycket som jag kan varje dag typ. :3 Oj, haha, liiite skillnad.. Men jag är så pass beroende av tumblr att jag är inne där hela tiden så. ^^ Okej. Vet inte riktigt hur man ska förklara vad det är för något, men som en ''bildblogg'' skulle man nog kunna säga att det är. Postar/rebloggar bilder alltså(massa annat också såklart). :3 I början lade jag in bilder själv, men nu rebloggar jag bara. Btw, vad heter din tumblr? 15 mar, 2012 18:08 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag tror nog redan du följer den! Men den heter http://letspotteron.tumblr.com/Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: okej! Jag vet forfarande inte riktigt vad det går ut på men jag rebloggar mest saker när jag har tråkigt och inget annat, mer spännande för mig! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: oj!! Jag har postat 83 och jag har haft den i två veckor! X) Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Borttagen: OOOOJJ!!! Har skrivit 3333 posts.. ♥ På typ någon vecka. ;s Hehe, ja.. Fast jag har fått ''the daily post limit'' varje dag, så jag har ju postat så mycket som jag kan varje dag typ. :3 Oj, haha, liiite skillnad.. Men jag är så pass beroende av tumblr att jag är inne där hela tiden så. ^^ Okej. Vet inte riktigt hur man ska förklara vad det är för något, men som en ''bildblogg'' skulle man nog kunna säga att det är. Postar/rebloggar bilder alltså(massa annat också såklart). :3 I början lade jag in bilder själv, men nu rebloggar jag bara. Btw, vad heter din tumblr?
15 mar, 2012 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen