Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Jo! Nåt har du sagt!" Fräste jag
20 aug, 2013 15:12
|
|
Borttagen
|
''d,det v,var inte jag'' sa jag och grät
20 aug, 2013 15:32
|
|
Borttagen
|
" Är du så jäkla sexgalen?! Varför sa du att jag och Luke älskar varann?!" Skrek jag
20 aug, 2013 15:36
|
|
Borttagen
|
''det var inte jag'' skrek jag
20 aug, 2013 15:39
|
|
Borttagen
|
" Vad gör du här då? Varför hatar Lilja dig då? Vem skulle annars prata om den?!" Skrek jag
20 aug, 2013 15:42
|
|
Borttagen
|
''en förtrollning'' skrek jag
20 aug, 2013 15:55
|
|
Borttagen
|
" Skärp dig! Gå hem och ta ansvar för våra döttrar så ska jag prata med Lilja" sa jag
20 aug, 2013 15:57
|
|
Borttagen
|
20 aug, 2013 18:47
|
|
Borttagen
|
Jag kom hem lite senare och märkte att Ichigo grät
" Vad är du för en förälder?!" Röt jag och bar upp henne
20 aug, 2013 18:50
|
|
Borttagen
|
Jag hade bestämt mig. Jag åkte till Elizabeth och hämtade barnen sedan skrev jag en lapp som jag lade på köksbänken.
På lappen stod det.
"Luke vi har haft många fina år tillsammans.Men nu drar jag med barnen.Jag orkar inte längre. Du ska få leva ifred med Kelly /L
Jag gick ut med barnen i bilen och åkte iväg
20 aug, 2013 21:17
|
Du får inte svara på den här tråden.