Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Komplimang till Minidjuret, för hon är allmänt awesome.
14 okt, 2011 23:30 |
|
childhoodlight
Elev |
En stor komplimang till tiinaah - det är nu de senaste dagarna som jag har sett dig allt mer och mer och jag tycker att du är riktigt trevlig!
15 okt, 2011 12:23 |
|
Borttagen
|
Åh... Luna 1
Ger du verkligen MIG en komplimang? (Hoppas jag inte såg fel.) *GLÄDJETÅRAR* Måste bara säga att jag blev grymt glad, eftersom dethär är min andra komplimang här (om jag inte missat något) och du förtjänar: hundra komplmanger för att du glädjer människor så mycket så... det går inte att nämna hundra komplimanger för att du är rolig, smart och hjälper andra hundra komplimanger för att du är snäll och när du inte är inne under mer än en dag börjar vi sakna dig så förskräckligt. ♥ (Vill lära känna dig bättre...) Jag ger tyvärr inga koplimanger till någon annan idag, okej en till koplimang måste jag ge, men förutom det går alla dagens koplimanger till den ovannämde. (Sa jag att du är amazing, bäst och hundra andra saker?) Men min andra koplimang går till Ina, för att hon orkar stötta mig vad jag än får för mig och orkar ugglaposta sönder meddelande-ikonen. Man blir glad av dig. ♥ 15 okt, 2011 17:40 |
|
expelliarmus
Elev |
Padfootie förtjänar komplimanger, hon är en fantastiskt stark människa och hon är otroligt duktig på att stötta på rätt sätt. ♥
15 okt, 2011 17:45 |
|
Borttagen
|
TACK Luna 1! underbart att se när man suttit på ett plan en lång stund och kommer hem och ser det där
15 okt, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh... Luna 1 Ger du verkligen MIG en komplimang? (Hoppas jag inte såg fel.) *GLÄDJETÅRAR* Måste bara säga att jag blev grymt glad, eftersom dethär är min andra komplimang här (om jag inte missat något) och du förtjänar: hundra komplmanger för att du glädjer människor så mycket så... det går inte att nämna hundra komplimanger för att du är rolig, smart och hjälper andra hundra komplimanger för att du är snäll och när du inte är inne under mer än en dag börjar vi sakna dig så förskräckligt. ♥ (Vill lära känna dig bättre...) Jag ger tyvärr inga koplimanger till någon annan idag, okej en till koplimang måste jag ge, men förutom det går alla dagens koplimanger till den ovannämde. (Sa jag att du är amazing, bäst och hundra andra saker?) Men min andra koplimang går till Ina, för att hon orkar stötta mig vad jag än får för mig och orkar ugglaposta sönder meddelande-ikonen. Man blir glad av dig. ♥ tack själv som orkar läsa allt jag skriver, med stavfel och allt 15 okt, 2011 22:05 |
|
kinshaw
Elev |
15 okt, 2011 23:03 |
|
expelliarmus
Elev |
15 okt, 2011 23:03 |
|
Ida S
Lärare |
Komplimang till Celebikai för att hennes tumblr är otroligt awesome och så ( :
"we live together, and harry does all the cooking." 15 okt, 2011 23:04 |
|
expelliarmus
Elev |
15 okt, 2011 23:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen