Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
26 okt, 2013 15:32 |
|
Queen Boo
Elev |
''Du också, Taylor. Jag vill prata med er. Ni skulle ju inte vara här under lovet?''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 okt, 2013 15:33 |
|
ginny 23
Elev |
26 okt, 2013 16:19 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vi ångrade oss, professorn''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 okt, 2013 16:32 |
|
ginny 23
Elev |
26 okt, 2013 16:33 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vi ville inte åka hem''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 okt, 2013 16:34 |
|
ginny 23
Elev |
26 okt, 2013 16:36 |
|
Queen Boo
Elev |
''Okej, vi rymde för de vi skulle bo hos var tröga''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 okt, 2013 16:40 |
|
Shapiro
Elev |
((Jag är knappt inne på mugglis längre (vilket ni redan märkt) så jag hoppar av från alla rollspel jag är med i, lycka till med allt))
Four score and seven years ago... 26 okt, 2013 18:09 |
|
Borttagen
|
vad synd
26 okt, 2013 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen