@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I know.. Den kanske har eldkastare eller utsöndrar någon slags sövande rök, i och för sig.. (Är förklädd i en rullstol för att framstå som harmlös..) Beware fellow gamers. 5 jan, 2017 20:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: I know.. Den kanske har eldkastare eller utsöndrar någon slags sövande rök, i och för sig.. (Är förklädd i en rullstol för att framstå som harmlös..) Beware fellow gamers. eller så är den bara lite online terapi ifall du är riktigt sur på nån som sitter i rullstol. 5 jan, 2017 20:30 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Det händer mig jätteofta att jag mår dåligt på grund av at det är så dött på mugglis och att det är mitt fel! Som om jag har "skrämt iväg" mina vänner från trpdarna vi pratar mycket i!
5 jan, 2017 20:53 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Det händer mig jätteofta att jag mår dåligt på grund av at det är så dött på mugglis och att det är mitt fel! Som om jag har "skrämt iväg" mina vänner från trpdarna vi pratar mycket i! Va??? Nej du är ju en av de som får en att vilja vara kvar!!
5 jan, 2017 20:54 |
|
Frivolt
Elev |
5 jan, 2017 20:54 |
|
Borttagen
|
george daniel är på riktigt min favoritperson jag älskar honom så mycket???
5 jan, 2017 20:57 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Är det sant!? Du och de andra är anledningen till att jag är inne här! Jag mår alltid dåligt när jag är från Mugglis eftersom att det kanske är något viktigt någon skriver och så kan jag inte svara!Skrivet av GinnyHermionePotter: Det händer mig jätteofta att jag mår dåligt på grund av at det är så dött på mugglis och att det är mitt fel! Som om jag har "skrämt iväg" mina vänner från trpdarna vi pratar mycket i! Va??? Nej du är ju en av de som får en att vilja vara kvar!! 5 jan, 2017 20:58 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Är det sant!? Du och de andra är anledningen till att jag är inne här! Jag mår alltid dåligt när jag är från Mugglis eftersom att det kanske är något viktigt någon skriver och så kan jag inte svara! Skrivet av GinnyHermionePotter: Det händer mig jätteofta att jag mår dåligt på grund av at det är så dött på mugglis och att det är mitt fel! Som om jag har "skrämt iväg" mina vänner från trpdarna vi pratar mycket i! Va??? Nej du är ju en av de som får en att vilja vara kvar!! Läser du tankar? Samma sak här. Mugglis är ju typ.....supermycket!!
5 jan, 2017 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Är det sant!? Du och de andra är anledningen till att jag är inne här! Jag mår alltid dåligt när jag är från Mugglis eftersom att det kanske är något viktigt någon skriver och så kan jag inte svara! Skrivet av GinnyHermionePotter: Det händer mig jätteofta att jag mår dåligt på grund av at det är så dött på mugglis och att det är mitt fel! Som om jag har "skrämt iväg" mina vänner från trpdarna vi pratar mycket i! Va??? Nej du är ju en av de som får en att vilja vara kvar!! Läser du tankar? Samma sak här. Mugglis är ju typ.....supermycket!! Instämmer instämmer missat mycket om man är borta en timme.... 5 jan, 2017 21:14 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: (detta är alltså MIN uppfattninga av det!) Om man är borta från The PJ Club i en timme har folk skrivit fem sidor och kommit fram till att Leo är bäst (igen xD) Och någon har sett minst en gud eller ett monster!Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Är det sant!? Du och de andra är anledningen till att jag är inne här! Jag mår alltid dåligt när jag är från Mugglis eftersom att det kanske är något viktigt någon skriver och så kan jag inte svara! Skrivet av GinnyHermionePotter: Det händer mig jätteofta att jag mår dåligt på grund av at det är så dött på mugglis och att det är mitt fel! Som om jag har "skrämt iväg" mina vänner från trpdarna vi pratar mycket i! Va??? Nej du är ju en av de som får en att vilja vara kvar!! Läser du tankar? Samma sak här. Mugglis är ju typ.....supermycket!! Instämmer instämmer missat mycket om man är borta en timme.... 5 jan, 2017 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen