@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dashie97
Elev |
I början hade jag ingen profilbild här för att jag inte hade nån bild att använda, nu känns det som min grej eller nåt så jag inte "får" skaffa en profilbild. Inte för att jag har nån bild att använda nu heller, men ändå xD
Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 5 jan, 2017 18:50 |
|
Emmi
Prefekt |
5 jan, 2017 19:12 |
|
Fjalar
Elev |
Kollade igenom mina 18723 olika konton på sociala medier och jag har ordentlig profil på typ alla, men det står också SAMMA SAK på alla. Typ "17, queer, gryffinpuff". PINSAMT
5 jan, 2017 19:38 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Dashie97: I början hade jag ingen profilbild här för att jag inte hade nån bild att använda, nu känns det som min grej eller nåt så jag inte "får" skaffa en profilbild. Inte för att jag har nån bild att använda nu heller, men ändå xD Typ som min bild, har haft den i flera år det känns som min bild liksom xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jan, 2017 19:43 |
|
Emmi
Prefekt |
Hahah vad har jag gjort.. Jag köpte en av varje drakägg x) Dock lär junpengarna ramla in när de dör.. x)
5 jan, 2017 20:04 |
|
Aydane
Elev |
Skrivet av Fjalar: Kollade igenom mina 18723 olika konton på sociala medier och jag har ordentlig profil på typ alla, men det står också SAMMA SAK på alla. Typ "17, queer, gryffinpuff". PINSAMT Agreed, bort med gryffin 5 jan, 2017 20:04 |
|
Borttagen
|
Drivers...
![]() What's up with the wheelchair... --------------------------- Jag har haft utrensning hemma nu, men presenter kan jag bara inte skänka eller ge bort, eller ge åter.. fan. Jag fick en sak i julklapp av pappas ex, stod med det i handen.. la ner det i soporna, tog upp det.. la ner det igen. Tillslut hamnade den längst in i skåpet som står i garderoben. Jag vet att jag aldrig kommer använda det.. men så ser jag framför mig när hon går och handlar presenterna.. 5 jan, 2017 20:13
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 5 kl. 20:20
|
|
Obliviate_
Elev |
Jag vet inte men det verkar som att du ska köra på den. (Enl spelet iaf) 5 jan, 2017 20:16 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Aydane: Skrivet av Fjalar: Kollade igenom mina 18723 olika konton på sociala medier och jag har ordentlig profil på typ alla, men det står också SAMMA SAK på alla. Typ "17, queer, gryffinpuff". PINSAMT Agreed, bort med gryffin ![]() 5 jan, 2017 20:17 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Dashie97: I början hade jag ingen profilbild här för att jag inte hade nån bild att använda, nu känns det som min grej eller nåt så jag inte "får" skaffa en profilbild. Inte för att jag har nån bild att använda nu heller, men ändå xD Typ som min bild, har haft den i flera år det känns som min bild liksom xD Jag kan relatera xD Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 5 jan, 2017 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen