@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
VILKEN FIN DAG DET BLEV IDAG ♥
(har ju ingen blogg, men vill ändå skriva av mig liiite nuuu) Spoiler: Tryck här för att visa! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jan, 2017 09:50 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Kintsugi: VILKEN FIN DAG DET BLEV IDAG ♥ (har ju ingen blogg, men vill ändå skriva av mig liiite nuuu) Spoiler: Tryck här för att visa! Vad härligt det där lät! 5 jan, 2017 11:35
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 5 kl. 12:35
|
|
Huffles Teddy
Elev |
5 jan, 2017 11:41 |
|
Ella01
Elev |
✩✩✩ 5 jan, 2017 13:25 |
|
Dream
Elev |
5 jan, 2017 15:06 |
|
Emmi
Prefekt |
Senaste halvåret (egentligen 1-2 månaderna) har inte varit bra för Vasa trakterna om vi säger så -_-
5 jan, 2017 15:32 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Senaste halvåret (egentligen 1-2 månaderna) har inte varit bra för Vasa trakterna om vi säger så -_- Var glad att ni ännu hade vård på svenska för ett par månader sedan. I helsingfors har det inte funnits på flera år. De säger att det finns svensk språkig vård här men går du in på närmaste hälsovåedsstationen och pratar svenska så svaar de inte. Men jag tycker fortfarande der är korkat att måsta sända er till Seinäjoki :\
5 jan, 2017 16:12 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Senaste halvåret (egentligen 1-2 månaderna) har inte varit bra för Vasa trakterna om vi säger så -_- Var glad att ni ännu hade vård på svenska för ett par månader sedan. I helsingfors har det inte funnits på flera år. De säger att det finns svensk språkig vård här men går du in på närmaste hälsovåedsstationen och pratar svenska så svaar de inte. Men jag tycker fortfarande der är korkat att måsta sända er till Seinäjoki :\ Jup det är sant att vi borde vara glada.. Men de stänger ner vpra HaplaHallin nu också? WTF har vi gjort för att regeringen ska hata oss (Läs med liite skämtsam ton x) )
5 jan, 2017 17:37 |
|
Frivolt
Elev |
Ska snart se en film som jag inte sett på år och dar!!
Alla älskar Alice ♥ 5 jan, 2017 18:05 |
|
Solkatten
Elev |
Ska på begravning den 27 januari.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jan, 2017 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen