@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Och folk säger jag är knäpp xD Jag fick drakblod!!!!!!!xD Hahahah jag önskar jag kunde ge er båda varsin tumme x)
4 jan, 2017 23:01 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Och folk säger jag är knäpp xD Jag fick drakblod!!!!!!!xD Hahahah jag önskar jag kunde ge er båda varsin tumme x) Haha hade du inte behövt göra xD
4 jan, 2017 23:17 |
|
Borttagen
|
hat @ allt&alla förutom george daniel tbh
4 jan, 2017 23:23 |
|
thecellabration
Elev |
fkn pms en gammal vän skickade en snap från en film eller något på en person hon tyckte såg ut som mig och jag började nästan gråta för att hon tänkte på mig??????????? wtf
4 jan, 2017 23:55 |
|
Sköldpaddan Trevor
Elev |
5 jan, 2017 00:15 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
5 jan, 2017 00:17 |
|
Solkatten
Elev |
En av våra katter som är en kattunge är just nu så busig så hon springer omkring i hela huset. xD Kan verkligen inte vara still hah. Man kan liksom ibland bara gå emot henne och hon blir helt hyper och springer iväg.
Vi har två växter som liksom står på golvet typ som hon älskar att bita på bladen och se till så att jorden hamnar på golvet istället. Och hon blir ju bara ännu mer hyper när man försöker få bort henne därifrån hahah. Jobbigt med kattunge. xD Men hon är ju så söt. ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jan, 2017 01:13 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: En av våra katter som är en kattunge är just nu så busig så hon springer omkring i hela huset. xD Kan verkligen inte vara still hah. Man kan liksom ibland bara gå emot henne och hon blir helt hyper och springer iväg. Vi har två växter som liksom står på golvet typ som hon älskar att bita på bladen och se till så att jorden hamnar på golvet istället. Och hon blir ju bara ännu mer hyper när man försöker få bort henne därifrån hahah. Jobbigt med kattunge. xD Men hon är ju så söt. ♥ haha kattungar i ett nötskal 5 jan, 2017 01:49 |
|
Choixpeau
Elev |
Jag trillade av min häst två dagar i rad. Yay.
aaaaaa 5 jan, 2017 03:26 |
|
Borttagen
|
Tittade på posters med Vassily Kandinsky häromdagen och tyckte dom var snygga och tänkte "varför har jag inte varit medveten om den konstnären tidigare?" och jag kände att om man skulle måla en konkret bild av hur det känns i mitt huvud nu för tiden skulle det nog bli i stil med det.
Igår upptäckte jag att den största jevla tavlan i jobbets (psykiatrimottagning) personalrum är just en Vassily Kandinsky-poster xD Har haft det rakt framför näsan hela tiden. Nu kommer jag börja se det namnet överallt. 5 jan, 2017 08:09 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen