@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Och folk säger jag är knäpp xD 4 jan, 2017 20:55 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
4 jan, 2017 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Och folk säger jag är knäpp xD Jag fick drakblod!!!!!!!xD Ja och pengar xD 4 jan, 2017 20:59 |
|
Solkatten
Elev |
Det är helt stjärnklart. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jan, 2017 20:59 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Och folk säger jag är knäpp xD Jag fick drakblod!!!!!!!xD Ja och pengar xD Det är det jag syftar på.....Vid olympen.....jag låter hemsk.... mina drakar dör och jag blir glad........ Oh no..............................
4 jan, 2017 21:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Och folk säger jag är knäpp xD Jag fick drakblod!!!!!!!xD Ja och pengar xD Det är det jag syftar på.....Vid olympen.....jag låter hemsk.... mina drakar dör och jag blir glad........ Oh no.............................. Ja jag ville bara påpeka det xD 4 jan, 2017 21:01 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Och folk säger jag är knäpp xD Jag fick drakblod!!!!!!!xD Ja och pengar xD Det är det jag syftar på.....Vid olympen.....jag låter hemsk.... mina drakar dör och jag blir glad........ Oh no.............................. Ja jag ville bara påpeka det xD Jag får en sån där tråk-känsla nu... Men strunt samma
4 jan, 2017 21:03 |
|
Kim Potter
Elev |
Kommer väldigt, väldigt sent in i diskussionen men gillar ni Yuri on ice så borde ni, ifall ni inte redan gjort det, kolla in Haikyuu!! (ja två utropstecken i titeln lol) Även den är en sportsanime, helt otroligt bra c:
4 jan, 2017 21:41 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Och folk säger jag är knäpp xD Jag fick drakblod!!!!!!!xD Ja och pengar xD Det är det jag syftar på.....Vid olympen.....jag låter hemsk.... mina drakar dör och jag blir glad........ Oh no.............................. Ja jag ville bara påpeka det xD Jag får en sån där tråk-känsla nu... Men strunt samma Jag önskar att min drake skulle dö snart... jag vill ha pengar
4 jan, 2017 21:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Haha. Sa ironiskt till en kollega att min chef skulle resa till Indien en månad. Fick veta idag att hon ska åka... just det. Till Indien.
Vad är oddsen för den... 4 jan, 2017 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen