@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
4 jan, 2017 17:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Alltså min drakägg vill verkligen inte kläckas. Jag har klappat dem varje dag sen jag köpte dem den 25 december... Konstigt har du klappat de tre gånger? jomen det har hänt vissa av mina ägg också ibland........ Joo, alltså dom kläcktes ett tag, men sen när jag inte kunde komma på nåt namn till dem kröp de in i äggen igen... 4 jan, 2017 18:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Alltså min drakägg vill verkligen inte kläckas. Jag har klappat dem varje dag sen jag köpte dem den 25 december... Konstigt har du klappat de tre gånger? jomen det har hänt vissa av mina ägg också ibland........ Joo, alltså dom kläcktes ett tag, men sen när jag inte kunde komma på nåt namn till dem kröp de in i äggen igen... Du kanske borde skynda dig 4 jan, 2017 18:16 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Alltså min drakägg vill verkligen inte kläckas. Jag har klappat dem varje dag sen jag köpte dem den 25 december... Konstigt har du klappat de tre gånger? jomen det har hänt vissa av mina ägg också ibland........ Joo, alltså dom kläcktes ett tag, men sen när jag inte kunde komma på nåt namn till dem kröp de in i äggen igen... Du kanske borde skynda dig jag borde ju säkert ha gjort det 4 jan, 2017 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Alltså min drakägg vill verkligen inte kläckas. Jag har klappat dem varje dag sen jag köpte dem den 25 december... Konstigt har du klappat de tre gånger? jomen det har hänt vissa av mina ägg också ibland........ Joo, alltså dom kläcktes ett tag, men sen när jag inte kunde komma på nåt namn till dem kröp de in i äggen igen... Du kanske borde skynda dig jag borde ju säkert ha gjort det Vad bra 4 jan, 2017 18:22 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
4 jan, 2017 18:32 |
|
nymphglitter
Elev |
4 jan, 2017 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Någon kallade precis mig för Mellie! Jag HATAR när folk gör det!!! Förlåt Millie! 4 jan, 2017 18:41 |
|
thecellabration
Elev |
gudddd jag måste plugga men orkar verkligen inte vill sova
4 jan, 2017 18:44 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är inte hela världen! Jag är kanske lik henne. (jag hoppas inte det!)Skrivet av GinnyHermionePotter: Någon kallade precis mig för Mellie! Jag HATAR när folk gör det!!! Förlåt Millie! 4 jan, 2017 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen