@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
the 1975 live at the o2 i am sOBBING
4 jan, 2017 14:31 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag sitter i bilen och har väldigt tråkigt... :\ och det är 5h kvar Vars ska du? Hem från mommo : )
4 jan, 2017 14:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Frivolt: Skrivet av bottleofelixfelicis: Jag sitter i bilen och har väldigt tråkigt... :\ och det är 5h kvar Vars ska du? Hem från mommo : ) Oh okej : D 4 jan, 2017 15:02 |
|
Borttagen
|
Ska man behöva vända text i ett worddokument upp och ner för att folk inte kan gå in och klicka på en inställning som tar typ en sekund? Jag är helt överöst med arbete, jag har inte tid med sådan onödig skit! Att folk inte ens kan ändra en basic, lätthittad inställning??? Om jag vänder texten upp och ner kommer ju alla komma och klaga på det istället. Fan vad less jag blir. Det är löjligt!
4 jan, 2017 15:28 |
|
Magic Dragon
Elev |
Är så trött i dag. Har typ bara villat i dag. Men alltid när jag lyckas somna så blir jag väckt. Det är så himla irriterande, jobbigt.
4 jan, 2017 15:57 |
|
thecellabration
Elev |
har peakat som emo nu (mcr t-shirt under hoodien också)
![]() (detta piercingsmycket är nytt och det förra jag köpte var för stort så köpte en storlek mindre men det är också för stort also hur pinsamt är det med off-center labret 2017 varför lever jag i år 2007 4 jan, 2017 16:04 |
|
Emmi
Prefekt |
4 jan, 2017 16:11 |
|
Borttagen
|
Känslan när både alberto & kat (shadowhunters) gillar ens tweet till dem ♥
4 jan, 2017 16:47 |
|
cirklar
Elev |
Jag pluggade tre timmar i sträck idag, så jag känner mig fett produktiv. Den här rapporten ska minsann bli klar i tid!!!
4 jan, 2017 16:53 |
|
Borttagen
|
the 1975 är mitt favoritband??? av alla band???
i'm so sad 4 jan, 2017 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen