Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23363 23364 23365 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Huffles Teddy
Elev

Avatar

+3


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Emmi:
JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner

Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå.


Jag slipper skolan helt! Det är därför man ska vara vuxen och jobba.....oh wait...

4 jan, 2017 09:53

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Huffles Teddy:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Emmi:
JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner

Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå.


Jag slipper skolan helt! Det är därför man ska vara vuxen och jobba.....oh wait...

Jag vill ocksååå x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

4 jan, 2017 11:11

Huffles Teddy
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Huffles Teddy:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Emmi:
JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner

Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå.


Jag slipper skolan helt! Det är därför man ska vara vuxen och jobba.....oh wait...

Jag vill ocksååå x)


Vadå, vara vuxen och jobba? Sure, vi kan byta xD

4 jan, 2017 11:13

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Huffles Teddy:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Huffles Teddy:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Emmi:
JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner

Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå.


Jag slipper skolan helt! Det är därför man ska vara vuxen och jobba.....oh wait...

Jag vill ocksååå x)


Vadå, vara vuxen och jobba? Sure, vi kan byta xD

Hahah yeep xD Man får ju betalt iallafall xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

4 jan, 2017 11:13

Huffles Teddy
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Huffles Teddy:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Huffles Teddy:
Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Emmi:
JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner

Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå.


Jag slipper skolan helt! Det är därför man ska vara vuxen och jobba.....oh wait...

Jag vill ocksååå x)


Vadå, vara vuxen och jobba? Sure, vi kan byta xD

Hahah yeep xD Man får ju betalt iallafall xD


Sant

4 jan, 2017 11:14

AuroraAlexius
Elev

Avatar


Har insett att det finns massa nya ljud att vänja sig vid när man flyttat. Har flera gånger sett mig omkring misstänksamt och ba: vad var det som lät?

Ryckte exempelvis till när posten kom precis.

Och min toalett låter som en plågad själ efter man spolat.

Very interesting

~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~

4 jan, 2017 11:39

Huffles Teddy
Elev

Avatar


Skrivet av AuroraAlexius:
Har insett att det finns massa nya ljud att vänja sig vid när man flyttat. Har flera gånger sett mig omkring misstänksamt och ba: vad var det som lät?

Ryckte exempelvis till när posten kom precis.

Och min toalett låter som en plågad själ efter man spolat.

Very interesting


Känner igen det där xD Har nån plingat på än? Tar ju tid att vänja sig vid det nya ljudet också

4 jan, 2017 11:56

bottleofelixfelicis
Elev

Avatar


Jag sitter i bilen och har väldigt tråkigt... :\ och det är 5h kvar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2FeBZIxCRnAEI8%2Fgiphy.gif

4 jan, 2017 12:17

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Jag sitter i bilen och har väldigt tråkigt... :\ och det är 5h kvar


Vars ska du?

4 jan, 2017 13:22

Hohanononelole
Elev

Avatar


jag gjorde varm choklad och den är då äcklig att jag får kräkreflexer av den.

4 jan, 2017 13:31

1 2 3 ... 23363 23364 23365 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.