@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Nej! Jag vill helst inte ha med Hecate att göra! Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag är IIINTEEEE HECATEBARN!!! Jag är en Songbird!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Eller det kanske är du! För det var meddelande om att du hade citerat mig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ally! Du vet att jag INTE tillhör stuga 20! Skrivet av GinnyHermionePotter: En (enligt mig) skum och konstig sak hände precis! Jag hade tråkigt så av någon anledning knäppte jag med fingrarna framför datorskärmen och precis då fick jag ett meddelande på mugglis! Du kan magi Haha men du kanske har något av det i dig NEJ! Jag är sjögräshjärnan nummer två här och inte ett Hecatebarn! Eller så har Hecates välsignat en av de det är ju nästan läbbigt......... Men hon borde bli drottning av gudarna!!!! Med Poseidon eller Hades men INTE HIMMELFEJS!!!! Eh nej tack! Jag har ingen lusst att bli lurad av diset all the time! Men hon kidnappar iallafall inte halvblod och tar många månaders liv ifrån de! vilket Hera gör. Alltså visst. Hecate är bättre än Hera.
3 jan, 2017 19:48 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men Hecate är läskig!Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Nej! Jag vill helst inte ha med Hecate att göra! Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag är IIINTEEEE HECATEBARN!!! Jag är en Songbird!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Eller det kanske är du! För det var meddelande om att du hade citerat mig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ally! Du vet att jag INTE tillhör stuga 20! Skrivet av GinnyHermionePotter: En (enligt mig) skum och konstig sak hände precis! Jag hade tråkigt så av någon anledning knäppte jag med fingrarna framför datorskärmen och precis då fick jag ett meddelande på mugglis! Du kan magi Haha men du kanske har något av det i dig NEJ! Jag är sjögräshjärnan nummer två här och inte ett Hecatebarn! Eller så har Hecates välsignat en av de det är ju nästan läbbigt......... Men hon borde bli drottning av gudarna!!!! Med Poseidon eller Hades men INTE HIMMELFEJS!!!! Eh nej tack! Jag har ingen lusst att bli lurad av diset all the time! Men hon kidnappar iallafall inte halvblod och tar många månaders liv ifrån de! 3 jan, 2017 19:48 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men Hecate är läskig! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Nej! Jag vill helst inte ha med Hecate att göra! Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag är IIINTEEEE HECATEBARN!!! Jag är en Songbird!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Eller det kanske är du! För det var meddelande om att du hade citerat mig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ally! Du vet att jag INTE tillhör stuga 20! Skrivet av GinnyHermionePotter: En (enligt mig) skum och konstig sak hände precis! Jag hade tråkigt så av någon anledning knäppte jag med fingrarna framför datorskärmen och precis då fick jag ett meddelande på mugglis! Du kan magi Haha men du kanske har något av det i dig NEJ! Jag är sjögräshjärnan nummer två här och inte ett Hecatebarn! Eller så har Hecates välsignat en av de det är ju nästan läbbigt......... Men hon borde bli drottning av gudarna!!!! Med Poseidon eller Hades men INTE HIMMELFEJS!!!! Eh nej tack! Jag har ingen lusst att bli lurad av diset all the time! Men hon kidnappar iallafall inte halvblod och tar många månaders liv ifrån de! har vi tänkt på att vi borde skriva detta i PJO clubben?
3 jan, 2017 19:49 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vi går nog över dit eftersom att alla andra vill få något sagt här!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Men Hecate är läskig! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Nej! Jag vill helst inte ha med Hecate att göra! Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag är IIINTEEEE HECATEBARN!!! Jag är en Songbird!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Eller det kanske är du! För det var meddelande om att du hade citerat mig! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Ally! Du vet att jag INTE tillhör stuga 20! Skrivet av GinnyHermionePotter: En (enligt mig) skum och konstig sak hände precis! Jag hade tråkigt så av någon anledning knäppte jag med fingrarna framför datorskärmen och precis då fick jag ett meddelande på mugglis! Du kan magi Haha men du kanske har något av det i dig NEJ! Jag är sjögräshjärnan nummer två här och inte ett Hecatebarn! Eller så har Hecates välsignat en av de det är ju nästan läbbigt......... Men hon borde bli drottning av gudarna!!!! Med Poseidon eller Hades men INTE HIMMELFEJS!!!! Eh nej tack! Jag har ingen lusst att bli lurad av diset all the time! Men hon kidnappar iallafall inte halvblod och tar många månaders liv ifrån de! har vi tänkt på att vi borde skriva detta i PJO clubben? 3 jan, 2017 19:51 |
|
Frivolt
Elev |
Ser på Göta Kanal 2 och äter chips xD
3 jan, 2017 20:35 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ser på Göta Kanal 2 och äter chips xD Läste ditt inlägg och ba: just ja, jag har ju också chips *går och hämtar chips* Omnom ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 3 jan, 2017 20:58 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Herregud jag har inte duschat sedan förra året jag är så ofräsch Jag har inte häller gjort det, men ska göra det imorgon! Haha same here xD Hahah omg jag har duchat 5 gr x) 2 igpr, 2 idag och 1 den första xD
3 jan, 2017 21:06 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Skrivet av Frivolt: Ser på Göta Kanal 2 och äter chips xD Läste ditt inlägg och ba: just ja, jag har ju också chips *går och hämtar chips* Omnom haha varsågod för påminnelsen 3 jan, 2017 21:09 |
|
Sköldpaddan Trevor
Elev |
3 jan, 2017 21:40 |
|
thecellabration
Elev |
fyfan nu är det mindre än en vecka kvar tills skolan börjar igen
3 jan, 2017 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen