@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Det brann i två hus inatt här i stan!! ;O En rejäl brand dessutom! Såg till och med röken från mitt fönster! Spoiler: Tryck här för att visa! (Dålig bild men ändå ) Usch vad hemskt! Hoppas ingen blev skadad! Nä, ingen blev skadad (tur nog) men två hus nästan totalförstördes Hoppas de hittar någonstans att bo!:/ 3 jan, 2017 17:14 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Det brann i två hus inatt här i stan!! ;O En rejäl brand dessutom! Såg till och med röken från mitt fönster! Spoiler: Tryck här för att visa! (Dålig bild men ändå ) Usch vad hemskt! Hoppas ingen blev skadad! Nä, ingen blev skadad (tur nog) men två hus nästan totalförstördes Hoppas de hittar någonstans att bo!:/ Ja jo, dock var det företagshus (alltså inte bostadshus) men hoppas att de kan hitta någonstans att jobba på 3 jan, 2017 17:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Det brann i två hus inatt här i stan!! ;O En rejäl brand dessutom! Såg till och med röken från mitt fönster! Spoiler: Tryck här för att visa! (Dålig bild men ändå ) Usch vad hemskt! Hoppas ingen blev skadad! Nä, ingen blev skadad (tur nog) men två hus nästan totalförstördes Hoppas de hittar någonstans att bo!:/ Ja jo, dock var det företagshus (alltså inte bostadshus) men hoppas att de kan hitta någonstans att jobba på Hoppas jag med 3 jan, 2017 17:20 |
|
Borttagen
|
the 1975 är verkligen mitt favoritband jag älskar dem??? är så ledsen över att jag inte kan gå på deras konsert
3 jan, 2017 18:05 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Borttagen: the 1975 är verkligen mitt favoritband jag älskar dem??? är så ledsen över att jag inte kan gå på deras konsert Samma
3 jan, 2017 18:26 |
|
Borttagen
|
Hur placerar men en gif? cx
3 jan, 2017 18:27 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
En (enligt mig) skum och konstig sak hände precis!
Jag hade tråkigt så av någon anledning knäppte jag med fingrarna framför datorskärmen och precis då fick jag ett meddelande på mugglis! 3 jan, 2017 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: En (enligt mig) skum och konstig sak hände precis! Jag hade tråkigt så av någon anledning knäppte jag med fingrarna framför datorskärmen och precis då fick jag ett meddelande på mugglis! Du kan magi 3 jan, 2017 19:18 |
|
scarhead
Lärare |
3 jan, 2017 19:19 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ally! Du vet att jag INTE tillhör stuga 20!Skrivet av GinnyHermionePotter: En (enligt mig) skum och konstig sak hände precis! Jag hade tråkigt så av någon anledning knäppte jag med fingrarna framför datorskärmen och precis då fick jag ett meddelande på mugglis! Du kan magi 3 jan, 2017 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen