@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av cirklar: Skrivet av LunaLovegood123: Nja, snarare en uppsats/rapport. Skrivet av cirklar: Jag borde egentligen plugga, men jag har ingen motivation just nu... har du läxor? tråkigt 3 jan, 2017 15:23 |
|
Trädet
Elev |
3 jan, 2017 15:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädet: Herregud jag har inte duschat sedan förra året jag är så ofräsch Jag har inte häller gjort det, men ska göra det imorgon! 3 jan, 2017 16:04 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Trädet: Herregud jag har inte duschat sedan förra året jag är så ofräsch Jag har inte häller gjort det, men ska göra det imorgon! Haha same here xD
3 jan, 2017 16:06 |
|
Obliviate_
Elev |
Massa missade samtal från sjukhuset igen.
Suck. Vad äre nu då Edit; önskar jag hade fler vänner man kunde prata med ofta. Har iofs 2 jag skriver med rätt ofta men känns inte som att man kan skriva varenda dag lixom... 3 jan, 2017 16:39
Detta inlägg ändrades senast 2017-01- 3 kl. 16:55
|
|
JossiMarauder
Elev |
SHERLOVK HOLMES SÄSONG 4 HALLELUJAH
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 3 jan, 2017 16:40 |
|
JonnatheAwesome
Elev |
Skrivet av Solkatten: Finns det inga bilder från Hoggy forumet typ? Är ju så nyfiken. Jag var inte ens ett Harry Potter fan den tiden jag blev det kanske typ två år senare när jag var 14-15. Minns att jag mest spelade Panfu då 2006-2007 haha. Och runt 2009-2010 innan jag blev medlem på mugglis 2011 var jag hela tiden inne på tl-klubbens forum lol vet inte ens om det finns kvar? Fint forum var det iaf älskar medlemmarna som var där. Pratade med dem hela tiden på MSN. ♥ Åhh så mycket minnen som dök upp nu då. :' Ping JonnatheAwesome Åh TL-klubben ♥ Det var nog det första webbforumet jag blev medlem på. Mysiga tider! "I heart you"- Alex Vause 3 jan, 2017 16:59 |
|
Frivolt
Elev |
Det brann i två hus inatt här i stan!! ;O En rejäl brand dessutom! Såg till och med röken från mitt fönster!
Spoiler: Tryck här för att visa! (Dålig bild men ändå ) 3 jan, 2017 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Det brann i två hus inatt här i stan!! ;O En rejäl brand dessutom! Såg till och med röken från mitt fönster! Spoiler: Tryck här för att visa! (Dålig bild men ändå ) Usch vad hemskt! Hoppas ingen blev skadad! 3 jan, 2017 17:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Det brann i två hus inatt här i stan!! ;O En rejäl brand dessutom! Såg till och med röken från mitt fönster! Spoiler: Tryck här för att visa! (Dålig bild men ändå ) Usch vad hemskt! Hoppas ingen blev skadad! Nä, ingen blev skadad (tur nog) men två hus nästan totalförstördes 3 jan, 2017 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen