@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Alltså jag är såå himla glad! Jag träffade en person jag inte brukar träffa ofta alls!
Hon bytte skola förra året och sen dess har vi liksom inte så mycket kontakt... Men alltså hon är bäst! Älskar henne grymt mycket!
3 jan, 2017 14:36 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå. WHUUUT! OMG! Grattiis Hmm kanske "bryt inte nacken" skulle vara bra : ) Hahah Bryt inte nacken eller något annat ben x) Vem ska jag annars Finlandinvadera mugglis med? x)
3 jan, 2017 14:52 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå. WHUUUT! OMG! Grattiis Hmm kanske "bryt inte nacken" skulle vara bra : ) Hahah Bryt inte nacken eller något annat ben x) Vem ska jag annars Finlandinvadera mugglis med? x) Hahah just det
3 jan, 2017 14:56 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå. WHUUUT! OMG! Grattiis Hmm kanske "bryt inte nacken" skulle vara bra : ) Hahah Bryt inte nacken eller något annat ben x) Vem ska jag annars Finlandinvadera mugglis med? x) Hahah just det Hahaha jag tror alla är så trötta på oss redan xD Det är bara 3 Januari ännu x).. Kanske vi hinner bli utslängda? xD
3 jan, 2017 14:59 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå. WHUUUT! OMG! Grattiis Hmm kanske "bryt inte nacken" skulle vara bra : ) Hahah Bryt inte nacken eller något annat ben x) Vem ska jag annars Finlandinvadera mugglis med? x) Hahah just det Hahaha jag tror alla är så trötta på oss redan xD Det är bara 3 Januari ännu x).. Kanske vi hinner bli utslängda? xD Ja eller skickade till azkaban xdd
3 jan, 2017 15:05 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå. WHUUUT! OMG! Grattiis Hmm kanske "bryt inte nacken" skulle vara bra : ) Hahah Bryt inte nacken eller något annat ben x) Vem ska jag annars Finlandinvadera mugglis med? x) Hahah just det Hahaha jag tror alla är så trötta på oss redan xD Det är bara 3 Januari ännu x).. Kanske vi hinner bli utslängda? xD Ja eller skickade till azkaban xdd hahah antagligen xD Fast lite säkra är vi ju för vi jobbar ju på ministeriet x)
3 jan, 2017 15:06 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå. WHUUUT! OMG! Grattiis Hmm kanske "bryt inte nacken" skulle vara bra : ) Hahah Bryt inte nacken eller något annat ben x) Vem ska jag annars Finlandinvadera mugglis med? x) Hahah just det Hahaha jag tror alla är så trötta på oss redan xD Det är bara 3 Januari ännu x).. Kanske vi hinner bli utslängda? xD Ja eller skickade till azkaban xdd hahah antagligen xD Fast lite säkra är vi ju för vi jobbar ju på ministeriet x) Hahah japp
3 jan, 2017 15:08 |
|
cirklar
Elev |
3 jan, 2017 15:19 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av cirklar: Jag borde egentligen plugga, men jag har ingen motivation just nu... har du läxor? 3 jan, 2017 15:20 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Nja, snarare en uppsats/rapport.Skrivet av cirklar: Jag borde egentligen plugga, men jag har ingen motivation just nu... har du läxor?
3 jan, 2017 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen