@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Emmi: Min katt är "förkyld" och hennes nysar är det sötaste jag någonsin höört! Fast när hon börjar nysa mitt i natten när man precis har somnat är det inte lika gulligt.. Btw någon som jar mint choklad att bjuda? Slulle kunna döda för det just nu x) Jag har mintchoklad *Ger mintchoklad* Jag vill också ha mintchoklad då får du caramel choklad Okejdå Taack! *Ger dig caramelchoklad* TACK 3 jan, 2017 00:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Emmi: Min katt är "förkyld" och hennes nysar är det sötaste jag någonsin höört! Fast när hon börjar nysa mitt i natten när man precis har somnat är det inte lika gulligt.. Btw någon som jar mint choklad att bjuda? Slulle kunna döda för det just nu x) Jag har mintchoklad *Ger mintchoklad* Jag vill också ha mintchoklad då får du caramel choklad Okejdå Taack! *Ger dig caramelchoklad* TACK CHOKLAD ÄR GOTT! 3 jan, 2017 00:34 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Flyttade in i min nya lägenhet igår! Lite mer än 4 år i studentkorridor är över! Jag har ett eget kök! Och en egen dusch!
(Och en toalett som läckte som niagarafallen. Men fick det tillfälligt fixat nu i morse, så nu blir det inte vattenpölar på golvet längre. Och de ska snart renovera hela badrummet, yay) Nu har jag bara massor av saker att packa upp. Fattar inte hur jag fått plats med allt på mina förra 18 kvm. Helt otroligt. ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 3 jan, 2017 09:53 |
|
Huffles Teddy
Elev |
Skrivet av AuroraAlexius: Flyttade in i min nya lägenhet igår! Lite mer än 4 år i studentkorridor är över! Jag har ett eget kök! Och en egen dusch! (Och en toalett som läckte som niagarafallen. Men fick det tillfälligt fixat nu i morse, så nu blir det inte vattenpölar på golvet längre. Och de ska snart renovera hela badrummet, yay) Nu har jag bara massor av saker att packa upp. Fattar inte hur jag fått plats med allt på mina förra 18 kvm. Helt otroligt. Woop woop! Jag har aldrig bott i korridor men minns känslan när jag flyttade från en studentlägenhet på 20kvm till en riktig lägenhet på 61kvm, lyckan alltså! Nu har jag flyttat igen och ja, man har mycket grejer xD kaaaoooos 3 jan, 2017 10:46 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har städat och diskat och allt sånt där. Känner för att baka bröd idag också? Var kommer all energi ifrån helt plötsligt?
3 jan, 2017 13:03 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
3 jan, 2017 14:00 |
|
Emmi
Prefekt |
3 jan, 2017 14:10 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå.
3 jan, 2017 14:15 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå. WHUUUT! OMG! Grattiis
3 jan, 2017 14:19 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av Emmi: JAG SLIPPER FREDAGEN DEN 13 I SOLAN!! Därför ska man spela fotboll mina ära mugglis vänner Jag slipper en hel vecka från skolan i mars!! Det är därför man ska hålla på med gymnastik på (nästan) landslagsnivå. WHUUUT! OMG! Grattiis Hmm kanske "bryt inte nacken" skulle vara bra : )
3 jan, 2017 14:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen