@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Japp! Ska vi köra duell?
2 jan, 2017 14:25 |
|
JongoPongo
Elev |
ja det kan vi göra
2 jan, 2017 14:25 |
|
Solkatten
Elev |
Fick just reda på att en av pappas systrar dog inatt...... hon var ju bara runt 60 kanske och hade ingen sjukdom eller något utan hon bara somnade och vaknade aldrig... så hemskt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jan, 2017 14:36 |
|
Borttagen
|
Vad synd
2 jan, 2017 14:37 |
|
JongoPongo
Elev |
ja
2 jan, 2017 14:39 |
|
Borttagen
|
Amen vad har ni för er?
2 jan, 2017 14:40 |
|
JongoPongo
Elev |
kollar på film
2 jan, 2017 14:42 |
|
Borttagen
|
JongoPongo Jag vet vi sitter i två ändar av samma rum...
2 jan, 2017 14:43 |
|
mysko
Elev |
Nytt år nya äventyr.
Don´t worry be HAPPY! 2 jan, 2017 16:02 |
|
Borttagen
|
Så sant
2 jan, 2017 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen