Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23350 23351 23352 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
daniella1616
Elev

Avatar


Just nu tänker jag på glee och vilket bra par blaine och Kurt är

2 jan, 2017 00:47

Borttagen

Avatar

+3



https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fforumbilder.se%2FG73GO%2Fscreenshot-2017-01-02-00-54-19.png

Var tvungen efter att ha läst om året som varit.. ha haa..

2 jan, 2017 00:56

Frivolt
Elev

Avatar


: ))))))))))))))))))

2 jan, 2017 03:31

MizzNina
Elev

Avatar


Kära grannar.
Tack för att ni, när ni bråkar skriker på varandra det högsta ni kan.
Tack för att ni ibland kastar saker på varandra.
Tack för att ni inte talar samma språk som jag, hade jag vetat vad ni sa till varandra så hade det varit lättare för mig att veta om någon av er är i fara för den andre.
Tack för att ni ibland väcker er egen unge, så den högljutt skrikande lägger ännu en ton till den makabra orkestern.

Och, btw, tack för att ni väckte min rumskomps. Schysst.

//Mvh er granne

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

2 jan, 2017 09:22

thecellabration
Elev

Avatar


känner mig shitty idag för att detta är sista veckan innan skolan börjar igen :----) bra att jag tar ut det i förväg lol

2 jan, 2017 10:16

Kintsugi
Prefekt

Avatar


10st Charmander idag. Har vinden vänt? Eller har jag hittat rätt teknik när det gäller att läsa av "inärheten"-kartan? WOOHOOOO! Snart har jag min Charizard ♥

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

2 jan, 2017 10:37

jagvetinteriktigt
Elev

Avatar

+1


Är så glaaaad. Får nycklarna till nya lägenheten. Det ska bli så himla skönt att flytta. IIIIHHH

I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war

2 jan, 2017 10:37

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
10st Charmander idag. Har vinden vänt? Eller har jag hittat rätt teknik när det gäller att läsa av "inärheten"-kartan? WOOHOOOO! Snart har jag min Charizard ♥


dom har ju ett event just nu när man får mkt "start-pokemon" (Charmander, Bulbasour och Squirtle) (är osäker på stavningen)

Såg en charizard i närheten här om dagen men kunde inte gå o leta så... Nä D:

2 jan, 2017 10:54

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Kintsugi:
10st Charmander idag. Har vinden vänt? Eller har jag hittat rätt teknik när det gäller att läsa av "inärheten"-kartan? WOOHOOOO! Snart har jag min Charizard ♥


dom har ju ett event just nu när man får mkt "start-pokemon" (Charmander, Bulbasour och Squirtle) (är osäker på stavningen)

Såg en charizard i närheten här om dagen men kunde inte gå o leta så... Nä D:


Jo precis, igår attackerade bulbasaur mig från var och varannan gata, squirtle kör med samma närvaro var dag och igår fanns det en skuggad charizard någonstans i närheten men troligtvis på något sidoväg till där jag gick.

Idag gick det helt klart bättre. Idag vände jag 90 grader, höger/vänster för att chansa på att charmander fanns på någon sidogata... ALLA gånger kom den fram. Två gånger sprang den iväg efter ett par bollar, men ja, den lilla varma saken föredrar helt enkelt att gömma sig bland bostadshusen på nedsläckta gator.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

2 jan, 2017 11:14

Borttagen

Avatar


Jag gillar bacon

2 jan, 2017 11:48

1 2 3 ... 23350 23351 23352 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.