@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
daniella1616
Elev |
Just nu tänker jag på glee och vilket bra par blaine och Kurt är
2 jan, 2017 00:47 |
|
Borttagen
|
2 jan, 2017 00:56 |
|
Frivolt
Elev |
: ))))))))))))))))))
2 jan, 2017 03:31 |
|
MizzNina
Elev |
Kära grannar.
Tack för att ni, när ni bråkar skriker på varandra det högsta ni kan. Tack för att ni ibland kastar saker på varandra. Tack för att ni inte talar samma språk som jag, hade jag vetat vad ni sa till varandra så hade det varit lättare för mig att veta om någon av er är i fara för den andre. Tack för att ni ibland väcker er egen unge, så den högljutt skrikande lägger ännu en ton till den makabra orkestern. Och, btw, tack för att ni väckte min rumskomps. Schysst. //Mvh er granne "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 2 jan, 2017 09:22 |
|
thecellabration
Elev |
känner mig shitty idag för att detta är sista veckan innan skolan börjar igen :----) bra att jag tar ut det i förväg lol
2 jan, 2017 10:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
10st Charmander idag. Har vinden vänt? Eller har jag hittat rätt teknik när det gäller att läsa av "inärheten"-kartan?
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 jan, 2017 10:37 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Är så glaaaad. Får nycklarna till nya lägenheten. Det ska bli så himla skönt att flytta. IIIIHHH
I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 2 jan, 2017 10:37 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Kintsugi: 10st Charmander idag. Har vinden vänt? Eller har jag hittat rätt teknik när det gäller att läsa av "inärheten"-kartan? dom har ju ett event just nu när man får mkt "start-pokemon" (Charmander, Bulbasour och Squirtle) (är osäker på stavningen) Såg en charizard i närheten här om dagen men kunde inte gå o leta så... Nä D: 2 jan, 2017 10:54 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Kintsugi: 10st Charmander idag. Har vinden vänt? Eller har jag hittat rätt teknik när det gäller att läsa av "inärheten"-kartan? dom har ju ett event just nu när man får mkt "start-pokemon" (Charmander, Bulbasour och Squirtle) (är osäker på stavningen) Såg en charizard i närheten här om dagen men kunde inte gå o leta så... Nä D: Jo precis, igår attackerade bulbasaur mig från var och varannan gata, squirtle kör med samma närvaro var dag och igår fanns det en skuggad charizard någonstans i närheten men troligtvis på något sidoväg till där jag gick. Idag gick det helt klart bättre. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 jan, 2017 11:14 |
|
Borttagen
|
Jag gillar bacon
2 jan, 2017 11:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen