@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Kul med mens såhär direkt den 1 januari. =))) Inte för att det direkt finns någon bra dag att ha det... Jag med och mensvärk nu och på nyår Jag hade tur, min mens tog slut den 28.. Tyvärr prickade den precis rätt på både julfesten i skolan (3 timmars sittande..) ich jualfton... min mens slutade innan julafton så jag kommer få mens kanske den 20.......... lycko dig. Jag fick min för några dagar sedan och hade värsta mensvärken när jag åkte skidor. Humörsvängningar också.... Vad synd men det kommer gå över snart! Tack ♥ har inte nu men det var jobbigt då....humörsvängingningar håller på typ hela tiden. men det är väl 'hormoner'......
1 jan, 2017 23:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ella01: Solkatten har du testat att ta bort de raderade bilderna från "raderade bilder?" Det måste jag alltid göra, har iphone 5 Ja det gör jag alltid men det står fortfarande att minnet är fullt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 jan, 2017 23:39 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Kul med mens såhär direkt den 1 januari. =))) Inte för att det direkt finns någon bra dag att ha det... Jag med och mensvärk nu och på nyår Jag hade tur, min mens tog slut den 28.. Tyvärr prickade den precis rätt på både julfesten i skolan (3 timmars sittande..) ich jualfton... min mens slutade innan julafton så jag kommer få mens kanske den 20.......... lycko dig. Jag fick min för några dagar sedan och hade värsta mensvärken när jag åkte skidor. Humörsvängningar också.... Vad synd men det kommer gå över snart! Tack ♥ har inte nu men det var jobbigt då....humörsvängingningar håller på typ hela tiden. men det är väl 'hormoner'...... Min mens började på JULAFTON och det var inte så roligt : ( men hoppas det går över snabbt ♥
1 jan, 2017 23:55 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av introvertsaxofonist: Grattis!Inatt vid 00:08 kom äntligen vår lilla dotter till världen, älskade Ottilia ❤ 2 jan, 2017 00:00 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av bottleofelixfelicis: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Kul med mens såhär direkt den 1 januari. =))) Inte för att det direkt finns någon bra dag att ha det... Jag med och mensvärk nu och på nyår Jag hade tur, min mens tog slut den 28.. Tyvärr prickade den precis rätt på både julfesten i skolan (3 timmars sittande..) ich jualfton... min mens slutade innan julafton så jag kommer få mens kanske den 20.......... lycko dig. Jag fick min för några dagar sedan och hade värsta mensvärken när jag åkte skidor. Humörsvängningar också.... Vad synd men det kommer gå över snart! Tack ♥ har inte nu men det var jobbigt då....humörsvängingningar håller på typ hela tiden. men det är väl 'hormoner'...... Min mens började på JULAFTON och det var inte så roligt : ( men hoppas det går över snabbt ♥ Låter inte så kul......och Tack ♥
2 jan, 2017 00:02 |
|
Hedwig96
Elev |
Så wierd... 2 av mina drakar kläcktes nyss och när jag skulle namnge dem kröp de in i äggen tillbaka
2 jan, 2017 00:07 |
|
thecellabration
Elev |
hahaha btw konversation mellan mig och min 16-åriga bror igår:
jag kl 22.52: hallå kommer du ihåg när du visade mig en scen från gotham med the joker??? han som spelar honom är cameron monaghan och han är med i en serie jag kollar på just nu hahaha han kl 23.50: Haahhaa okej tova niceeee "haha okej tova" summary of alla jag pratat med någonsin Tbh 2 jan, 2017 00:12 |
|
Borttagen
|
Om fem timmar ska man gå upp. Varför sover jag inte?
2 jan, 2017 00:14 |
|
Siriusis
Elev |
inget bondar människor mer än att försöka busta en misstänkt pedofil gingerhair
Hai 2 jan, 2017 00:19 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av thecellabration: Skrivet av Ella01: Skrivet av thecellabration: det är sherlock om 20 minuter och jag brukar alltid se det på någon bbc1 livestream men alltså?? nu har netflix köpt rättigheterna så det kommer upp där redan imorgon???? är mkt bättre att se det då i HD och med subtitles???? fast då måste jag undvika internet hela kvällen/natten för att inte spoila någonting för mig själv lol VÄNTA SKOJAR DU? KOMMER DE IMORGON PÅ NETFLIX! Det brukar ju ta flera månader innan filmer och serier kommer ut där. Jag har längtat så efter detta!/quote] det är vad jag har hört!! netflix har rättigheterna i bl.a sverige nu så avsnitten kommer upp där dagen efter de sänts på bbc har jag förstått det som??? DET ÄR UTE PÅ NETFLIX NU! Måste se... ✩✩✩ 2 jan, 2017 00:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen