Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23347 23348 23349 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Obliviate_:
Otroligt uttråkad =/ Vad gör ni?


Åker tååg..
Själv då?


vart ska du? :o
Gör ingenting alls


Hem! Har varit hos bror min och firat nyår..

Finns det inget du känner för? :o


not rly. Just nu dummar jag mig bara via facebook med en kompis o tjafsar om att hon prioriterar sin make över mig. jag har faktiskt känt henne längst D: (Jag är inte seriös o det vet hon )

Hoppas tåget kommer fram då :o


Bros before hoes..
Jag och alla mina närmsta vänner är singlar, så vet egentligen inte mycket om the struggle. Får ha dem för mig själv..


Tack, det får man verkligen hoppas x)
Nej men jag har kommit fram nu. Så skönt att vara hemma igen.

1 jan, 2017 21:42

Trädet
Elev

Avatar


Ahh jag hatar när folk ba "aa tack för ett bra år bästa" och så taggar de typ jättemånga och så är man själv inte med...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi67.tinypic.com%2F1441no0.jpg

1 jan, 2017 21:48

Borttagen

Avatar



Make 2017 our bitch.

Min kära kompanjon ger ifrån sig ett läte som jag aldrig har hört tidigare, maskiner...
(Råkade spilla ut ett glas vin över tangenterna för ett tag sedan, ena långsidan är lossad nu..
Sängde av henne..
Fanskap.

1 jan, 2017 21:51

Vildvittra
Elev

Avatar


Minns du detta Consectetuer det var år 2012 xD ♥

Saruman och hans moder
Träderna anfallar anfaller och Saruman får bada!!


"SARUMAN, KOM NER NU. DU MÅSTE BADA, SKYNDA PÅ LITE NU VA!" - Sarumans mamma.

"Nej inte nu mamma!! Jag ska leka med min stora glaskula först." - Saruman

"Du kan ta med den ner och bada med den, den är nog full av damm" - Mamma

"Nej, för då kommer stora stygga Gandalf och tar den" - Saruman

"Men var inte ni vänner? Och han verkar ju vara en väldigt rar liten pojke. Du bara överreagerar!" - Mamma

”Vi var vänner mamma, men jag tog hans färg och då blev han sur och tog min vita. Inte Schysst!!!" - Saruman

"Himla fjantiga ungar. Du kommer ner nu, med eller utan din fula glaskula. Annars puttar jag ner dig ifrån tornet istället." - Mamma

"Men mamma, det får du inte. För jag har inga tama örnar som Gandalf har. Och då kan jag skada mig." - Saruman

"Men kom ner då. Är det så svårt? Om du är så mäktig som du säger, så skulle du kunna ett fall däruppifrån galant" - Mamma

"Men mamma" *Stampar med foten i golvet, lägger armarna i kors och ser sur ut* "Du fattar ju inte det här, jag är mäktig, men jag kan inte allt. Jag har ju sagt att Gandalf bara förstör allt." – Saruman

"Jag skiter i den där Gandalf. Du ska bada vare sig du vill det eller inte!" - Mamma

"Men mamma!! Varför måste jag bada om Gandalf slipper?" – Saruman

"Han, till skillnad ifrån dig, badar regelbundet. Han stinker inte svett, så som du gör!" - Mamma

"Tillskillnad från mig umgås han med alver och inte stinkande orcher, det har sina orsaker varför jag luktar som jag gör." - Saruman

"Skaffa bättre luktande vänner eller åtminstone parfym då" - Mamma

"Jag får umgås med vilka jag vill. Du kan inte bestämma över vilka som är mina vänner, jag är faktiskt myndig." - Saruman

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

1 jan, 2017 22:01

Solkatten
Elev

Avatar


Jag kan inte ta en bild med mobilen för det står att minnet är fullt men det är det inte alls!! Jag har fört över alla bilder till datorn för att rensa bland dem så hur får jag det att inte stå så längre??!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

1 jan, 2017 22:08

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av thecellabration:
det är sherlock om 20 minuter och jag brukar alltid se det på någon bbc1 livestream men alltså?? nu har netflix köpt rättigheterna så det kommer upp där redan imorgon???? är mkt bättre att se det då i HD och med subtitles???? fast då måste jag undvika internet hela kvällen/natten för att inte spoila någonting för mig själv lol


VÄNTA SKOJAR DU? KOMMER DE IMORGON PÅ NETFLIX!

Det brukar ju ta flera månader innan filmer och serier kommer ut där. Jag har längtat så efter detta!

**

Solkatten har du testat att ta bort de raderade bilderna från "raderade bilder?"

Det måste jag alltid göra, har iphone 5

✩✩✩

1 jan, 2017 22:21

thecellabration
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av thecellabration:
det är sherlock om 20 minuter och jag brukar alltid se det på någon bbc1 livestream men alltså?? nu har netflix köpt rättigheterna så det kommer upp där redan imorgon???? är mkt bättre att se det då i HD och med subtitles???? fast då måste jag undvika internet hela kvällen/natten för att inte spoila någonting för mig själv lol


VÄNTA SKOJAR DU? KOMMER DE IMORGON PÅ NETFLIX!

Det brukar ju ta flera månader innan filmer och serier kommer ut där. Jag har längtat så efter detta!/quote]


det är vad jag har hört!! netflix har rättigheterna i bl.a sverige nu så avsnitten kommer upp där dagen efter de sänts på bbc har jag förstått det som???

1 jan, 2017 22:30

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av Emmi:
Tack Yle! Ni har räddat mitt 2017! Både Skam & Portkod 1321 är nu uppee

Har sesong 3 av skam kommit till areenan? Tog bort appen för att jag redan hade sett 1 och 2.

Neee 3 kommer i 2017 Dx Dx

EFITH: Det var ju redan 2017 xD Meeen.någong gång i år borde det komma uuupp *_*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

1 jan, 2017 22:39

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Nu orkar jag inte röra en muskel men jag skulle vilja ta mig till köket för att se om det inte finns något gott..
/ilandsproblem..

1 jan, 2017 22:53

Jessica Tonks
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Jag ser på episod 9 av säsong 5 av Game of Thrones och gråter. Jag visste vad som skulle hända med Shireen men det smärtar mig så mycket ändå. Jag hade liksom hoppats att hon ändå inte skulle dö men allt bara krossades ;/

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

1 jan, 2017 23:01

1 2 3 ... 23347 23348 23349 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.