Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 23346 23347 23348 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av bottleofelixfelicis:
Skrivet av WeasleyHufflepuff:
ni som ser på once upon a time vart ser ni på? Alltså viaplay eller?

Jag brukade kolla på det från united kingdom netflix via hoola. Men jag vet inte om det fungerar mera har inte prövat. Nu ser jag det från Finska tv:n

okej. Jag tror intee jag kan se på finsk tv i sverige för då ska man ju se på svensk tv. åh...livet är svenskt......
*suck*
Spoiler:
Tryck här för att visa!alltså jag bara skojade....men tack för tipset!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

1 jan, 2017 20:05

Borttagen

Avatar


Startar året med att sitta instängd på rummet och lyssna på High school musical-låtar

1 jan, 2017 20:19

Vildvittra
Elev

Avatar


Nu har jag haft Narnia maraton av Disney versionen, ser nu på BBC versionen. Önskar verkligen att de ska göra fler filmer om Narnia. Älskar böckerna och filmerna så mycket ♥

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

1 jan, 2017 20:30

Obliviate_
Elev

Avatar


Otroligt uttråkad =/ Vad gör ni?

1 jan, 2017 20:39

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Otroligt uttråkad =/ Vad gör ni?

Rollar. Och läser alla Bleckmossen- sidor i alla mina KP.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

1 jan, 2017 20:40

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Otroligt uttråkad =/ Vad gör ni?


Åker tååg..
Själv då?

1 jan, 2017 20:45

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Obliviate_:
Otroligt uttråkad =/ Vad gör ni?


Åker tååg..
Själv då?


vart ska du? :o
Gör ingenting alls

1 jan, 2017 20:46

thecellabration
Elev

Avatar


det är sherlock om 20 minuter och jag brukar alltid se det på någon bbc1 livestream men alltså?? nu har netflix köpt rättigheterna så det kommer upp där redan imorgon???? är mkt bättre att se det då i HD och med subtitles???? fast då måste jag undvika internet hela kvällen/natten för att inte spoila någonting för mig själv lol

1 jan, 2017 21:08

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Obliviate_:
Otroligt uttråkad =/ Vad gör ni?


Åker tååg..
Själv då?


vart ska du? :o
Gör ingenting alls


Hem! Har varit hos bror min och firat nyår..

Finns det inget du känner för? :o

1 jan, 2017 21:17

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av L'Amour et Psyché:
Skrivet av Obliviate_:
Otroligt uttråkad =/ Vad gör ni?


Åker tååg..
Själv då?


vart ska du? :o
Gör ingenting alls


Hem! Har varit hos bror min och firat nyår..

Finns det inget du känner för? :o


not rly. Just nu dummar jag mig bara via facebook med en kompis o tjafsar om att hon prioriterar sin make över mig. jag har faktiskt känt henne längst D: (Jag är inte seriös o det vet hon )

Hoppas tåget kommer fram då :o

1 jan, 2017 21:23

1 2 3 ... 23346 23347 23348 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.